2015年8月31日 星期一

豬腳薑

 
 



































 
 
豬腳薑可以為產婦補充鈣質,為固本培元的補品。順產媽媽12朝之後就可以進補,剖腹生產的媽媽則起碼要20日之後才可以慢慢品嚐。








































材料:-
- 八珍甜醋10斤
 - 生薑5斤
- 豬腳 (斬開約八至十件) 2隻
- 雞蛋 (煮熟去殼) 10隻

做法:-

1. 產前2個月先刨薑,刮去外皮,拍鬆薑身,風乾後以白鑊炒至乾身,盛起備用 (薑皮不要棄掉,曬乾後留起待人月時煲薑水抹身洗頭,有祛風作用)。

2. 將甜醋及薑放入瓦煲內,大火煲2小時,熄火後放涼,蓋上煲蓋。

3. 每星期煲滾一次, 以免細箘及霉箘滋生 (每次都要待薑醋完全放涼才蓋上煲蓋,不然會容易發霉



















買了無數隻蛋~~~~~ 蛋必須要在吃薑醋前早一至兩天才放入。因為蛋白給醋浸得太久太硬,會影響口感兼較難消化呢!


4. 待12朝 (產後第12天)可派薑醋。豬腳預先斬件出水,再沖水洗淨抹乾,放入鑊內加生油爆香,放入甜醋浸過豬手然後煮滾,放涼即成

5. 蛋煮熟去殼,吃薑醋前早1-2兩天才放入即可

1 則留言:

  1. 坐月子食嘅薑醋要係底加連殼雞蛋或鴨蛋,因為蛋殼嘅鈣比豬腳嘅更易溶係醋入面~

    回覆刪除