2008年2月29日 星期五

(舊作)荔枝慕斯者喱蛋糕 Lychee Jelly Mousse Cake

 


 

 
 

(舊作,係大半年前嘅作品黎架!)

之前喺輝蛇度整過荔枝mousse,知道佢嘅味道好正,所以揀咗呢隻味作為我第一個自製慕絲蛋糕!

第一晚整好個餅,結果因為太好味,第二晚encore 整多個先一齊上裝飾!
結果就有呢2個黑白雙殺look!


蝦碌嘢又發生,個攪拌機竟然 ~ 壞了 ~有冇搞錯!
結果媽媽教我用刀剁碎d荔枝肉,我剁呀剁,我覺得自己好似剁緊肉餅咁(個顏色好似!)!


效果又出乎意料的好!個蛋糕啖啖肉,好攪笑!清新得黎又有d咬喎!好味呀!



今次用普通朱古力粒裝飾,調溫成功,練唧花(自由練習)哈哈!開始比較控制到個唧咀!

不過呢個白朱古力圍邊唔成功~~~因為第一round溶朱古力溶得唔好,好勉強上咗蛋糕邊,形狀唔得,帶出街時跌番落黎!

為咗加添新意,加入荔枝啫喱夾心,彈彈吓好有口感!

個啫喱個樣都幾靚,睇下:-
 

食後感: 好評啦! 細佬話味道清新! 同事很喜歡!

佢媽媽唔鍾意食甜嘢都話ok!佢爸爸就問"係咪買架?"

精美食譜:- 


食譜來自: 為食貓

1 則留言:

  1. 請問點解每次我既蛋白同cream都會浮面 然後荔枝汁沉哂既

    回覆刪除