2008年2月24日 星期日

綠茶杏仁曲奇

 

 
 
綠茶杏仁曲奇話: "點解有裂紋啊??? 我又唔係東鐵路車路軌!!"

我諗都係杏仁粉累事............平時整牛油曲奇,加咖啡粉綠茶粉都得~整出黎冇裂紋,硬淨唔易爛,入口又鬆化喎! 呢兩次整曲奇加入杏仁粉,出黎效果唔係好掂啊!

味道都ok~不過都係牛油版好味好多.......杏仁我買原粒杏仁,其實要唔要去皮架? 我試過去皮唔成功,最後冇做到呢個step呀!

最近有blog友問我綠茶粉可以用黎整乜~我都係整甜品咋~唔知可唔可以煮餸架呢???

大蚊綠茶作品回顧:-

綠茶慕士紅豆芝士凍餅綠茶曲奇綠茶芝士蛋糕綠茶果凍



精美食譜:-

 
食譜來自: 亞B

1 則留言: