2008年2月28日 星期四

雪菜肉絲湯年糕


 


 
 

 
好鮮甜嘅味道!



之前見到有上海炒年榚嘅食譜,好似太複雜喇! 唔敢試! 今次見湯年榚簡單好多,一於要挑戰呢款食材!

唔知咩叫做"唐芹",好彩超市有得賣,寫住係"中國芹菜",bingo! 上海年榚就好平,1蚊1條,切嘅時候要俾d力水,因為真係好硬!
我專登影低咗兩種材料俾大家睇吓:-



唐芹 & 上海年榚

味道十分不錯! 年榚好煙un,口感冇炒嘅時候咁飽滯; 湯底好鮮甜,好好飲呀! 至於d唐芹我幾鍾意食,佢嘅味道唔似西芹 (我唔鍾意西芹!),質感反而有d似芥菜!
雪菜我都整過好幾次~一齊黎回顧吓:-

大蚊雪菜肉作品:雪菜蕃茄粉絲蛋包雪菜肉絲米線雪菜芋絲豆腐煲

(我最鍾意就梗係自創嘅蛋包雪菜米!)



精美食譜:- 




食譜來自: 菊姐

1 則留言: