2007年9月3日 星期一

蛋包雪菜肉絲米線


呢個係呼好搞笑??


話說最近喜歡上雪菜肉絲米,做早餐一流呀! 咁就試吓自己煮,不過雪菜係罐頭裝嘅~
星期日,難得早起身,煮個豐富早餐歎吓先!!!入到廚房,忽然諗到要加蛋-不過唔係太陽蛋/炒蛋,而係要做蛋~包~米!!
算係自創菜式~哈哈~越食越騎呢~~~


我隻奄列pan又出場喇! 上次用完就收埋咗~而家係大展身手嘅時候喇!!!
我煮好咗,叫佢出黎食早餐,佢見得個奄列,冇雪菜肉絲米,唔肯食....真係奄尖!
切開咗~好靚呀!!
味道唔錯,唔怪架!! 雖然佢都係覺得普通雪菜肉絲米好食d~老土怪~唔鍾意試新嘢!



精美食譜:- (我煮咗一個麵同半罐雪菜,不過用3隻蛋包唔晒架! 所以剩咗嘅雪菜肉絲米呢我就咁食囉!)



 

 
食譜來自: 大蚊

35 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月3日 清晨6:36

    咁好心機,仲可以用刀叉食

    回覆刪除
  2. 咖啡甜心 : 茶餐廳經典忽然變咗西餐呢!!

    回覆刪除
  3. 嘩! 好得喎呢個, 又有創意..... , 我相信好難反轉煎另一面, 我實整唔到啫

    回覆刪除
  4. bluebluegirl : 你都咁早啊? 我都係煎好,倒佢出黎,再"反"番佢落去架咋~其實都比較燶咗少少!

    回覆刪除
  5. 我琴日都去吉gg買呢款玉子燒pan再戰豆腐蛋餅, 點知去到得返d pan蓋, 個pan無晒貨...

    回覆刪除
  6. Stweetcat : 你去邊間呀? 或者叫d職員幫手check吓第2間有冇? 佢之前斷過一次貨~我後尾見到出番即買! 個蓋我冇買~好似冇乜用!

    回覆刪除
  7. 好有新意呀!! 咁都晨早比你諗到你真係叻呀

    回覆刪除
  8. Mm&Jj : 琴日朝早我真係幾清醒喎~好少有~~~~~~

    回覆刪除
  9. 真棧鬼,夠創意!

    回覆刪除
  10. 何師奶 : 唔係點吸引你地捧場呀?

    回覆刪除
  11. 雪菜肉絲米線真的吃過不少,但像這個「蛋包版」真的未試過,創意十足,給你五個叻(五個為滿分) 。

    回覆刪除
  12. 好利害啊, 蛋亦厚薄適中, 仲唔到米線可以變成奄列

    回覆刪除
  13. 好有新意喎! 等我都唸d新嘢先!

    回覆刪除
  14. 好可惜 ~~~~~~~~~~ 無人估中 . 橙之謎 - 終於開估啦 !

    回覆刪除
  15. 歷奇 : 謝謝! 好喜歡烹飪過程中的變通~可以有好多可能性! 車厘厘 : 蛋好好味~不過唔可以食太多~3隻其實都唔太好呢!!
    ♡ღ♡ 茜姐 ♡ღ♡ : 呢個唔錯呀! 可以整俾你d小朋友食呀!

    回覆刪除
  16. 靚靚煮飯婆 : 等你啊! 一定捧場!

    回覆刪除
  17. 個feel有d似大阪燒~有創意呀~

    回覆刪除
  18. ♡貓師奶♡ : 大阪燒要有燒汁先好味~~yummy~~~

    回覆刪除
  19. 有創意我鐘意~

    回覆刪除
  20. 都幾特別噃. 不如下次將d 沙da牛麵呀. 火腿通粉呀都試下夾下去?? hahha

    回覆刪除
  21. 小豬碧碧 : 又得~~~哈哈~~~不過最想都係整一碟靚靚蛋包飯!

    回覆刪除
  22. 我失敗左耶!!!!

    回覆刪除
  23. bluebluegirl : 呀...咁要再加油喇! 或者考慮買呢個pan!

    回覆刪除
  24. 咁係邊度買架?

    回覆刪除
  25. 好正XD 我都好鍾意攪攪新意思, 不過成日撞板XD例如全瘦肉丸啦XDDDDD 咁你包唔晒o個d俾你男友食囉~XD

    回覆刪除
  26. 蠍 : 好在兩者都幾夾~~起碼我同佢都食晒!!哈哈~~~

    回覆刪除

  27. bluebluegirl : 各大十蚊店有售!!不過成日斷貨架!!

    回覆刪除
  28. +2簡單就是快樂 : 用最簡單嘅材料搞d新意出黎,好有滿足感呢!

    回覆刪除
  29. 我去旺角個間吉gg lor~ 您去開邊間吉gg ka??

    回覆刪除
  30. Stweetcat : 荃灣廣場嗰間~~不過其實我一見到有就會衝入去~去過panda啦~九龍城啦~旺角啦~可惜最多嘢賣嘅銅鑼灣摺了...

    回覆刪除
  31. 呢個星期6我會再去旺角吉gg睇吓有無得買先!

    回覆刪除
  32. Stweetcat : good luck! 琴日落coup kitchen見到有隻"醃列pan"賣,但要成舊水~好貴呀!!

    回覆刪除