2010年12月9日 星期四

Cooking Class 14 - 西部風情 (準備篇)


今年最後一次cooking party! 最特別是5個女仔入面有3位birthday stars~~~哈哈~~~


聖誕將至,同究CC連夜佈置了靚靚聖誕樹歡我們一眾美女廚神呢!


 


 



什了好多貨,最後連超市車都搬了返屋企,好誇張!


 



是日主題為"西部風情",煮西餐當然要用大量洋蔥啦!!!!! 喜歡紅洋蔥的清甜,質感比普通洋蔥強多了!


 



蔬菜郭 - 被迫在高級超市買了好多貴價有機蔬菜!


 



有Bacon,有BBQ Sauce!!!


 



煮西餐又怎少得白酒?


 



如火如荼炮製中~~~


 



主角是 Baby Back Ribs 一大塊!


 



CC個焗爐首次做multi-task! 上層焗薯,下層焗肉!


 



Baby Back Ribs原成,大家指定動作就係攞部 iphone影相!


明天開餐!


大蚊廚房10年12月精選菜式連結:-炸醬麪秋粟蒸丸子桂花雪梨薑湯蒲燒秋刀魚飯栗子飯茶香栗子蒸絹豆腐日式豚肉拉麵上湯杞子浸西洋菜


1 則留言:

  1. 睇黎大蚊都朋友仔都係識嘆識食之人, .........一人一部IPHONE已經睇得出啦 ~ 哈!

    回覆刪除