2010年12月14日 星期二

忌廉白酒煮青口 Mussels in Wine and Cream Sauce

.


甚為容易準備的菜餚,聖誕大餐可考慮作業頭盤!


 



紐西蘭青口,citysuper 賣$48蚊/500g,幾抵食呢!


 



原著版本係應該用藍青口,煮至開口就可以上碟,Citysuper 亦有法國入口賃貨,一盒賣$220,今晚煮呢款是平民version呢!


 



細細支白酒,賣相比一般細長樽裝好唔同,感覺好可愛! 一pack 有4支,我地煮青口用了一支,其餘嘅就飲左佢!


 



青口 + 紅洋蔥,視覺效果一流!


 



白酒撞Cream 香氣撲鼻而來! 如果想醬汁更加濃稠可加點麵粉同煮!


 


精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


 


大蚊廚房10年12月精選菜式連結:-炸醬麪秋粟蒸丸子桂花雪梨薑湯蒲燒秋刀魚飯栗子飯茶香栗子蒸絹豆腐日式豚肉拉麵上湯杞子浸西洋菜Cooking Class 14 - 西部風情 (準備篇)Cooking Class 14 - 西部風情 (開餐篇)Greek Salad炸洋蔥圈 Onion Rings焗薯皮 Potato Skins


4 則留言:

  1. 下次可以去百佳買青口都是紐西蘭青口的, ok 架一般特價值 $29.90 一pack , 上星期仲特價 $ 18.80 添......不過我搶唔到 ><

    回覆刪除
  2. cream 邊到買 ??
     

    回覆刪除
  3.                              
     態度決定高度 思路決定出路 吃苦即吃補 快樂源於知足 ~
        12\22冬至正逢阿彌陀佛聖誕 咱來念佛吃素好風采優
              南無 阿彌陀佛 觀世音菩薩 大勢至菩薩
                   http://blog.roodo.com/amtf1117#top      
                                   大家平安.....

    回覆刪除
  4. 陳c9 ゚¨゚*♡ m!nG2011年1月28日 下午5:07

    請問細細支白酒邊度有得買﹖
    [版主回覆06/02/2012 17:01:44]大間的百佳有售! 一pack 有4枝!

    回覆刪除