2014年9月21日 星期日

版稅2014!!


一年一度出糧大日子! 以下是少少的"大蚊廚房宣言"~~~








































首先,我要多謝 TBB 俾呢個機會我 (吖唔係,係海濱出版社先至啱~~)
我好想多謝 Paco 用心幫我爭取到呢個成績 (吖唔係,係編輯小姐先至啱~~)
最後,衷心感激我嘅歌迷,一直唙我身邊,對我不離不棄 (吖唔係,係讀者朋友們先至啱~~)

有一個人,我好想講,我要多謝佢,幾年前有一日,佢喺我個廚房入面,我話如果我可以出cookbook 就好喇,佢話"你俾心機吖,你一定得架!"......估唔到...(哽咽中...)估唔到...我今日得咗!

多謝你,白老鼠先生!

容許大蚊在這裡曬冷一下,謝謝各位支持!

 
  《逛超市 ‧煮好餸》《45款冰室美食》《大晒冷! 80道光波爐料理》《超人氣光波爐料理2》


沒有留言:

張貼留言