2007年9月1日 星期六

五味豬頸肉


第一次整豬頸肉呀! 切肉秘訣係要斜切,仲要有咁薄得咁薄!都有d 難度呀!
買咗呢個椒,2 條夾埋只係1 蚊,平到唔信!



大家都知我有幾低能,紅色嗰條我唔肯定佢係味辣,試咗粒籽一啖,嘩 >_< 辣到o丫!
是日蝦碌野: 將汁料用黎做醃料,整整下,覺得有d 唔對路,先發覺眼大睇過龍!

味道不過不失啦! 切得薄嘅肉就ok,厚嗰d 就好"un",要改善!
個汁都ok,酸甜甜咁啦! 加咗d 椒,賣相靚好多,不過我好似一粒都冇食過呢...

精美食譜:-


食譜來自: 蘋果日報 (2007年8月3日)

18 則留言:

  1. 我鍾意呀~好想食~~

    回覆刪除
  2. kinki :要食原味定辣味??

    回覆刪除
  3. 你d餸晨早見到都好想食呀!!!

    回覆刪除
  4. 2條辣椒$1好似貴左小小喎 我買$5已經一大包了!!

    回覆刪除
  5. 我有次整椒鹽豬扒都好白痴! 煮完到食完飯, 對手都係又紅又慶, 仲以為自已唔知幾時燙襯!! 諗返轉頭, 先諗起自已用手(無戴手套)攞住隻指天椒用較剪嚟cut, 仲用手指挑d芓tim!

    回覆刪除
  6. 一碟勝過一碟 ~辣~  

    回覆刪除
  7. 點解唔試下買切好片的豬頸肉, 薄好多的, 唔會un

    回覆刪除
  8. Hallelujah @YY Cake : 咁快d食番個早餐A先啦!! chickenpig : 謝謝你的圖畫,我今日過得好開心呢!! Mm&Jj : 吓?? 貴架喇??但佢都幾大條架喎!!!同埋呢d可以擺幾耐? 一兩日?? Stweetcat : 好似話用水浸d椒就唔會令隻手敏感...睇電視講但詳情忘記了... ♡ღ♡ 茜姐 ♡ღ♡ : 呢碟唔辣,或者你可以試試!
    靚靚煮飯婆 : 因為喺凍肉鋪唔見有囉! 乜原來乜都有得切......

    回覆刪除
  9. 呢個我都整過呀,我老公仔重好鍾意食tim呀。

    回覆刪除
  10. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月2日 清晨7:53

    辣辣地好開胃,不過我D小朋友怕辣,所以我無整

    回覆刪除

  11. 魔鬼之料理達人 : 我日日都追蘋果嘅食譜,d餸好啱我口味呀!!
    咖啡甜心 : 唔辣架! 係酸酸甜甜嘅味道架!!!

    回覆刪除
  12. 你真係咩都夠胆放入口ga喎!!哈

    回覆刪除
  13. 小豬碧碧 : 喺呢方面我都幾鬼死大膽架~~~冇嘅~最多咪辣少少~~~

    回覆刪除
  14. 呢個好得喎! 等我試下先

    回覆刪除
  15. bluebluegirl : 等你啊!

    回覆刪除
  16. OH 你果D係大條辣椒黎架!! 我通常用指天椒可以放好耐 因為我會放係冰箱 用時黎出黎洗洗就得!!!

    回覆刪除
  17. Mm&Jj : 下次影食材我要放番個scale落去至得! 指天椒咁細,會唔會好難去籽??

    回覆刪除