2007年9月14日 星期五

麻香肉碎炒一丁

 




早前整過麻香肉碎飯,幾好味,番炒~不過今次唔係配飯,而係配炒麵!
白先生指明要食一丁,但係我唔鍾意食公仔麵,咁就分開兩次炒,一個炒一丁,一個炒米線!
幾好味呀! 不過唔夠乾身,麻油又落多咗少少呢~


份量都幾多~只係煲一個麵,不過加埋肉碎~~好飽呀~~~
米線版:-
 

精美食譜:-



食譜改篇自:
麻香肉碎飯

16 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月14日 清晨6:17

    一碟好似唔夠我食喎

    回覆刪除
  2. 咖啡甜心 : 真係? 好漏吓架喎! 加底 要5蚊呀!!!

    回覆刪除
  3. 好似炒公仔麵 野味d

    回覆刪除
  4. 小豬碧碧 : 公仔麵太肥~唔啱我食~~~~

    回覆刪除
  5. 哈! 炒米粉好唔好呢 , 我鍾意食米粉耶!

    回覆刪除
  6. bluebluegirl : 炒米粉都得! 唔舍點解,米粉同米線好似差唔多咁,但我鍾意食米線多米粉100倍呢!!!

    回覆刪除
  7. 炒得好好呀!!!! 又夠惹味真係好好的介紹

    回覆刪除
  8. Mm&Jj : 有時炒得多肉丁都要轉吓新款!

    回覆刪除
  9. 材料都幾夠份量呢,同個麵/米線差唔多份量呢,食完真係幾夠飽呢

    回覆刪除
  10. 耐唔屎食一個出前丁丁都唔會好肥o者~~~~仲要分開兩次炒!!!你真係好好心機!!! 哈哈哈~~我尋晚見到"白先生"呢個名係"白老婆"架啵~~做乜今日改番呀!!

    回覆刪除
  11.   何師奶 : 我成日都驚死唔夠食~~~落好多料~煮意粉次次都大大兜~食唔晒呢! .亞嘉. : 慣咗唔食公仔麵呀~太多味精~~~ 我開頭唔知係講乜~後尾先眕到何師奶個留言~先知道打錯字~~哈哈~~~

    回覆刪除
  12. ♡ IRIS.屎屎.★2007年9月14日 晚上7:48

    嘩...你好犀利喎, 你個blog整左好多野食呀! 等我得閒都跟你果d試下整先~ 你個炒公仔麵都唔錯喎, 我都鍾意多料d啫~

    回覆刪除

  13. ♡ IRIS.屎屎.★ : 好呀! 一齊研究吓啦!
    個炒麵加埋火腿絲會更正呢!!

    回覆刪除
  14. bibianna : 我嘅榮幸就真!!返黎再share d相俾你睇啦!

    回覆刪除
  15. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月15日 清晨7:12

    好!我比妳,仲要加多杯"少甜凍檸水"唔該

    回覆刪除
  16. 咖啡甜心 : 凍飲喎~咁又要加多2蚊!!!

    回覆刪除