2007年9月18日 星期二

冰皮月餅~製成品~~~~


 
完成咗喇叭 整咗11個,勁攰,要抖抖!

味道都ok呀~係d綠豆乾咗少少~~~
個皮都幾彈,質感唔錯~係我包得厚咗d呢~
男友話唔好食...我就覺得可以接受,但有今次經驗,我知道下次可以點樣整得好味d!
全家福:-


低b事件: 呢兩日上網見dblog友整冰皮,先知有冰~皮~預~拌~粉~~!!!咁我整得咁辛苦做乜??!
後尾小豬碧碧安慰我,話預拌個口感冇咁煙un架!
本來整出黎覺得幾靚架~望吓blog友d作品,冰皮顏色好鬼靚~七彩咁~睇番自己個大作~素顏...好似傳統月餅未入焗爐咁...
仲有d餡,原來可以有咁多隻味道~我嗰個真係普通咗d呀!!!我整嘅簡直就係"傳統冰皮月餅"!!
總結: 仍有好大進步空間,即係話下年又可以再整喇!!哈~哈~哈~~~~
內涵: 綠豆蓉+芒果蓉扮蛋黃!

總結: 仍有好大進步空間,即係話下年又可以再整喇!!哈~哈~哈~~~~
小總結: 有關今年月餅製作,請click:-
月餅製作
製成品冰皮月餅
 

 

 

26 則留言:

  1. ※※※PUCCA※※※2007年9月18日 上午9:11

    我上年整過南瓜饀,都幾好味ga,今年只係整左奶黃,要睇下有冇時間可以再整

    回覆刪除

  2. FUNPUCCA : 兩個味道都唔錯喎!

    回覆刪除
  3. 冰皮相信會受歡迎多d呀!!! 個皮真係厚咗d呀!!但如果唔係會見到內饀架.... 相信都唔錯架.....

    回覆刪除
  4. ﻬஐஐﻬ 阿菇 ﻬஐஐﻬ2007年9月18日 上午10:52

    真係好好心機唷!! 整個月餅出嚟, 係好辛苦ge 一件事!

    回覆刪除
  5. 哈! 大契! 我 22 號又係整冰皮耶! 我地不如交換丫

    回覆刪除
  6. Hallelujah @YY Cake : 謝謝鼓勵 ! 我諗係我搓個皮唔夠靚 ~ 令到佢拉力唔夠 ~ 如果太薄就會穿 ~ 結果就變咗厚 皮囉 ! ﻬ ஐஐ ﻬ 菇菇 ﻬ ஐஐ ﻬ : 月餅係一場種好複雜嘅食物 ! 都唔明點解可以咁複雜 ! Bluebluegirl : 點解我變咗大契嘅 ? 唔好認細喎 ~ 細契好奸架喎 ! 你諗清楚 !

    回覆刪除
  7. 好勤力ar!! 我近排無整嘢食...

    回覆刪除
  8. Stweetcat : 以為整蛋糕已經叫做好煩,原來整月餅係煩咁多倍架! 我都好攰,要回一回氣先呀!

    回覆刪除
  9. woo.............. 都好美的, 我在上星期日都整了。  但你這些靚好多bo。

    回覆刪除
  10. d製成品.....好有氣勢.... 睇完冰皮既成份, 即是.....冰皮其實好鬼肥囉...?

    回覆刪除
  11. 小矮人 : 有冇post出黎呀? 等我過黎睇吓先! 車厘厘 : 謝謝讚賞! 真係好肥~~一定唔係健康食品囉!

    回覆刪除
  12. ♡ IRIS.屎屎.★2007年9月18日 晚上7:34

    我上年都整左呀, 不過整綠豆蓉整到我暈咁濟...整極都仲好似有d豆青味咁, 好彩加左芝麻粉, 變成一個芝麻餡咋, 食落就唔覺有豆青味....比你睇下我上年既冰皮丫.    http://hk.myblog.yahoo.com/yh.iris_0609/article?mid=152&fid=17

    回覆刪除
  13. ♡ IRIS.屎屎.★ : 好~等我過黎! 芝麻我鍾意呀! 下年有得諗吓喎!

    回覆刪除
  14. 我之前都係咁整的, 不過雪多過2天我就覺得d皮有點 un, 一d都唔鬆軟。

    回覆刪除

  15. 靚靚煮飯婆 : 或者因為雪得太凍?? 我就好似冇呢個問題~因為都一樣唔太好味!哈~

    回覆刪除
  16. 頭兩年我都係咁整. 其實係好玩過預拌粉GE .因為咩都係自己一手一腳 我地都唔係自在食GA LA. 想玩咋MA

    回覆刪除
  17. 小豬碧碧 : 你嘅"餅齡"都幾深吓喎! 年年都整?? 唔自在食又整咁多? 咁你d朋友咪變晒肥仔!!!

    回覆刪除
  18. POST 了, 但相比你那些, 我整的和你簡直冇得比的, 你好味好多.............

    回覆刪除

  19. 小矮人 : 唔係架! 我嗰d味道一般架咋! 唔好冇心機,出年再加油啦!

    回覆刪除
  20. 冰皮月餅也懂做,你越來越厲害了 。

    回覆刪除

  21. 歷奇 : 過獎喇~~~都係貪得意玩吓~~~

    回覆刪除
  22. 哈! 本身都係好人黎既----> 等我唱過你聽下先 我只不過偶已受了驚, 於是才遺忘本性......

    回覆刪除
  23. 賣相很不錯喎!!

    回覆刪除
  24. bluebluegirl : 俾你笑鬼死~不過真係好睇過<<歲月風雲>>~~~ applepurehk : 歡迎! 謝謝你嘅讚賞呀!

    回覆刪除
  25. 我今年係第二次用自溝粉整冰皮呀~5年前整過一次又硬又唔似之後都係用冰皮粉白玉粉, 今年又整, 不過點解整出黎咁黃既呢
    好在都幾好食, 專員話佢鍾意我呢種多過大班:p
    今晚再跟另一個譜整, 已經雪左o係雪櫃今晚包, 唔知會唔會白d呢?
    [版主回覆09/13/2008 23:36:00]哈哈~上年我都係貪玩先整~太多功夫整咗出黎又冇人捧場 >.<
    所以今年都冇衝動去開壇喇!!!

    回覆刪除
  26. 你整得好靚呀!
    預祝您一家中秋節快樂!

    [版主回覆09/13/2008 23:35:00]我今年冇整呀!!!
    你都中秋節快樂!

    回覆刪除