2007年9月21日 星期五

西蘭花炒帶子

 個賣相都幾ok架!


上次整帆立貝蒜香意粉嘅時候,白先生提議過話買帶子,咁就買啦!
急凍帶子我揀咗中等size~因為試過買迷你size係完全冇味架!
西蘭花都煮得幾綠~~~哈哈~~~不過帶子飛水過頭~我喺度發呆! >.<


味道當然唔錯~~~heehee~~~


精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


17 則留言:

  1. 我以前都成日整... 不過自從有一次將"西蘭花"飛水後見到好多蟲... 跟住唔敢再整呢個餸... 以後轉o左用"蜜糖豆"lu...

    回覆刪除
  2. 西蘭花唔飛水唔知得唔得呢﹖我覺得飛水好煩呀﹐又唔知點解要飛水~

    回覆刪除
  3. MuiMuimui : 我驚佢唔熟所以飛水! 因為都幾難熟架! 第一次整呢煮得太耐搞到變晒黃色,唔靚呀! 而家就好小心睇住,唔俾佢變黃! 小肥 : 咁核突??! 好嘔心呀!!!

    回覆刪除
  4. 我試過買 d 帶子飛完水之後變左蠔豉耶.... , 你發完呆之後仲有成大粒都幾 ok 囉!!! 賣相真係好得喎!

    回覆刪除
  5. bluebluegirl : 有心事要講出黎同大家分享呀! 唔好亂諗嘢喺度發呆 ~~~唔係連你都會抑鬱到變埋蠔豉架!!!

    回覆刪除
  6. 西蘭花之所以要做飛水呢個動作, 最主要原因係佢有d好細的蟲蟲係d菜度, 所以唔好唔飛水呀!

    回覆刪除
  7. 靚靚煮飯婆 : 我飛咗水都唔見有蟲蟲喎~~~~咁係咪即係我食晒d蟲呀?? >.<

    回覆刪除
  8. 加咗XO醬,真係好惹味呢 ~至衰我家兩位小姐唔食得辣,攪到我唔加得XO醬添

    回覆刪除

  9. 何師奶 : 加少少唔覺啩?!

    回覆刪除
  10. ♡ IRIS.屎屎.★2007年9月22日 凌晨12:25

     正呀...帶子呀...點解你識整咁多野架...

    回覆刪除
  11. ♡ IRIS.屎屎.★ : 冇呀~都係迫自己唔好煮重複嘅餸菜~咁就可以好快識煮多d嘢食架喇! 我都係第一次整呢種帶子!

    回覆刪除
  12. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月22日 清晨6:59

    呢個小菜好岩過節食

    回覆刪除
  13. 呢個小菜好正喎,等我都試吓整先。請問帶子要醃幾耐至會入味ga?"西蘭花"係咪一定有蟲ga?

    回覆刪除
  14. 初次到訪,流晒口水,叻女!

    回覆刪除
  15. OK 呀個樣真係 但咁少夠食la

    回覆刪除
  16. 咖啡甜心 : 仲有茄汁大蝦~~~~~哈哈哈~~~不過我未識整"年年有餘"呀! bibianna : 因為係急凍食品~我會先用粗鹽醃佢10分鐘,再洗一洗去咗d雪味先~然後舛調味料醃30分鐘就ok架喇! 唔知係咪一定有蟲,但我未見過...好驚~~ mamiME : 謝謝讚賞! 多d上黎玩啦! 小豬碧碧 : 2個人差唔多~因為仲有其他餸菜嘛~~

    回覆刪除
  17. (Empty)
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]bluebluegirl : ^_^

    回覆刪除