2007年9月11日 星期二

雪榚紅豆冰

 

好失敗


首先係紅豆煲燶咗,"畢"走咗d黑豆,但仍然有陣苦味
勉強加d椰汁花奶落去,但溝得好難飲! 各位有冇個比例或者係咪我d嘢冇加??
雪榚係雲呢拿味,唔係椰子味,太甜好唔襯……
整體每一part都失敗好傷心!
 我喺呢度偷師架!~~

28 則留言:

  1. 唔好咁傷心啦,一時錯手姐,下次一定得。

    回覆刪除

  2. 魔鬼之料理達人 : 希望啦! 謝謝鼓勵!

    回覆刪除
  3. 我都試過整, 都係落 椰汁/花奶, 但我加左好多冰.  原本杯野真係好甜, 加左冰塊之後, 攪一攪, 好好多喎!!!

    回覆刪除
  4. Jenny Wong : 唔單止甜,個味道仲好怪! 你用碎冰定係冰塊??

    回覆刪除
  5. A...唔緊要喇....買相好得丫.....再黎過囉..... 成體好靚丫, 只差在味道啫, 再接再勵丫

    回覆刪除
  6. 你一係試下將D紅豆浸過夜 之後洗洗佢 用一個大煲加水蓋過紅豆 煲到"淋" 之後加入冰糖 (試味睇下自己邊個甜味岩) 你煲時要時不時睇睇 唔係好影"痴"底架 希望你會成功喇

    回覆刪除
  7. bluebluegirl : 睇得...但係唔食得... Mm&Jj : 我蠢囉! 見佢冇乜水都唔識加水~搞到燶咗~

    回覆刪除
  8. 我知煮紅豆要煮好耐先淋, 但一不留心又好易濃, 我聽過有一個方法教煮紅豆會快d煮淋的(希望無記漏),  1) 洗淨紅豆後, 用水浸紅豆一晚, 連水一起煲約半小時, 關火用蓋焗住, 2) 待涼後放入冰格雪凍後, 再次用水煲滾, 咁d紅豆就會好快淋身的。 希望有用啦!

    回覆刪除
  9. 靚靚煮飯婆 : 我有雪冰格呀! d紅豆好似快d淋,不過煲唔爛囉! 係咪爛爛地先好架??

    回覆刪除
  10. d 豆煲燶咗. 就算畢咗佢. 都會遺留咗d 味 唔怕la .我都成日失敗. 但每次失敗都會學到野ga

    回覆刪除
  11. 唔好喊! 唔好喊! 姐姐鍚!!! 少少少.....烏龍都好可愛架

    回覆刪除
  12. 聽講紅豆加左糖就會唔淋, 我整紅豆茸係蒸既, 都蒸幾耐下, 壓成茸先加糖加牛油

    回覆刪除

  13. 小豬碧碧 : 成煲紅豆倒咗~覺得自己好浪費...內疚......
    蠍 : 又有新方法喎! 即係隔水蒸啦?!要蒸幾耐架??
    bluebluegirl : 好啦好啦! 我曳啦...成日 ~~~~~

    回覆刪除
  14. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月12日 清晨6:34

    唔緊要,失敗之後就會成功

    回覆刪除
  15.  咖啡甜心 : 你真係好,成日都鼓勵我!

    回覆刪除
  16. ※※※PUCCA※※※2007年9月12日 上午9:10

    紅豆你可試試用蒸的方法

    回覆刪除
  17. FUNPUCCA : 咁即係下次可以同佢焗桑拿~

    回覆刪除
  18. 爛定唔爛都係睇自己喜唔喜歡啫, 最緊要d紅豆淋, d紅豆除非你煲好耐, 否則都唔會點爛的, 或者你可以用攪拌機打爛佢。

    回覆刪除
  19. 靚靚煮飯婆 : 關於攪拌機...壤咗幾個月都未買 ...一路拖...最近睇 緊 d 迷你款 ~ 慳位 D~

    回覆刪除
  20. 唔好傷心,我成日都失敗,下次再嚟過,唔好灰心

    回覆刪除
  21. 送番支花比你喇咁....咸左 2 日喇...唔好咸喇

    回覆刪除

  22. +2簡單就是快樂 : 謝謝支持! 好在我食咗d紅豆冇肚痛!
    bluebluegirl : 謝謝! 等我抹乾眼淚先~~~

    回覆刪除
  23. 味道mama地都幾靚樣ar 我整果d真係個樣勁唔得

    回覆刪除
  24. Sugar Barbie : 最緊要好食嘛! 如果想賣相靚d,不妨多"抄考"人地d作品嘅擺法 (例如報紙雜誌飲食版!),又或者買d靚靚碗碟襯番就會正好多!

    回覆刪除
  25. Jenny Wong : 了解! 謝謝妳!

    回覆刪除
  26. 哎呀, 你有無睇火呀?  眼見差唔多收乾水就要加水繼續煲架啦, 或者係因為燶味, 所以味道有點怪吧?  唔緊要, 下次再努力!  加油呀 

    回覆刪除
  27. Kiucafe : 我真係好勇架 ! 明知燶咗都夠膽食 ! 希望下次我可以泡製到美美嘅紅豆冰啦 !

    回覆刪除