2007年9月20日 星期四

荷塘豆腐

 


 
 又係豆腐菜式??
唔係呀~只係扮豆腐嘅豆腐菜呀~~~~


之前喺酒樓食過,又唔知叫咩名喎~原來係"荷塘豆腐"!
鮮奶+蛋白夾埋原來咁美味! 滑到漏呀!
滑滑滑:-
 

加咗d肉呀、菜呀咁~好惹味!
我係用玻璃碟, 蒸了15分鐘, 如果用銀色不鏽鋼碟, 就可以蒸少d時間!
呢個餸超正呀!

精美食譜:-

食譜來自: mr_n_mrs_lee & 蔡師奶 (0知點解link唔到,出亂碼,唔好意思!)

20 則留言:

  1. MuiMuimui : 呢個餸我可以食多2碗飯!

    回覆刪除
  2. 有咁料好似好正咁喎

    回覆刪除
  3. 大楷B媽媽 : 乜料都可以放落去架!!!

    回覆刪除
  4. 呢個好靚噃. 個名仲咁好聽 但可惜有奶....我又冇得食

    回覆刪除
  5. 小豬碧碧 : ....唉呀...咁你都係蒸番水蛋啦!

    回覆刪除
  6. 嘩! 睇見都好似我塊面咁滑呀

    回覆刪除
  7. bluebluegirl : 咁你塊面有冇佢咁白先??!

    回覆刪除
  8.   ~扒底    ~ 握手 QQ 一分鐘真人Show 開始過來睇啦 !

    回覆刪除
  9. 好一樣健康食品 , 好主意 .

    回覆刪除



  10. ♡ღ♡ 茜姐 ♡ღ♡   :好! 等我過來!

    回覆刪除
  11. 多謝你參觀我個廚房呀~~ 啲蛋白真係好滑滑呀~  唔該煮多啲飯丫~~

    回覆刪除
  12. 近睇都唔見起泡泡, 真係好滑喎! 呢個餸改用冰糖的話, 咪變咗燉鮮奶旦白囉!

    回覆刪除
  13. poonpoon : 我都好歡迎你黎我個廚房玩呀!  加多雙筷冇問題! 靚靚煮飯婆 : 呢度~~~ 蛋白燉鮮奶 ,一樣咁正呀~~~哈哈~~~

    回覆刪除
  14. ※※※PUCCA※※※2007年9月21日 上午9:02

    好香滑,食完皮膚都滑一滑,kakaka

    回覆刪除
  15. 正~~~!!!!   但4隻旦黃唔用浪費d....~~!

    回覆刪除
  16. 未學藝做日本藝技耶 , 都有少少血色既

    回覆刪除
  17. FUNPUCCA : 咁養顏~要食多幾次先得~~~ Yeahfan : 我用咗黎醃肉同埋煲湯打蛋黃花~~~其實仲可以用黎整mousse啦~蛋糕啦~奶黃啦~~~等等 bluebluegirl : 其實我都唔鍾意太白架~~~~有d蜜糖色會靚d!

    回覆刪除
  18. 呢個我無食過呀 我要試下先得 THANKS

    回覆刪除
  19. Mm&Jj : 相信我! 真係超好味!!!

    回覆刪除