2007年9月9日 星期日

蟹肉吞拿魚沙律配火腿扒


 
 
煮西餐!




呢個係大碼前菜,材料同份量都好豐富架!

最好味係吞拿魚沙律,不過其實唔係我整嘅,只係用呢隻:-




蟹肉就係急凍嘅,第一次處理呢樣食材。加咗鹽、黑胡椒、沙律醬,味道仍很淡...有冇咩秘技呀???

整體味道不錯,十分開胃呢!!

明天會奉上主菜,請密切留意!

精美食譜:-




 
 

 


食譜改篇自: 黑椒吞拿魚炒蛋配火腿扒 (食譜已刪除)

15 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月9日 下午3:40

    比我會用來做午膳

    回覆刪除
  2. 李小貓 : 好呀! 試咗話我知得唔得! 咖啡甜心 : 做lunch我唔夠飽喎~我食好多嘢架!!!

    回覆刪除
  3. 我都買過現成白汁三文魚 , 比較甜一點 , 但未試過咪唔知效果如何 .

    回覆刪除
  4. ♡ღ♡ 茜姐 ♡ღ♡ : 呢隻醬好好味~細個成日食,都算係比較健康嘅零食!

    回覆刪除
  5. ※※※PUCCA※※※2007年9月10日 上午9:08

    呢隻吞拿餅,我都好鍾意食,但越來越貴,好耐無食lu

    回覆刪除
  6. FUNPUCCA : 我好似係買咗7個幾~原來佢出咗咁多隻味!

    回覆刪除
  7. 呢隻吞拿魚好好味架, 我自己會食晒一罐架! 今次整西餐喎....你 honey 有冇讚你叻叻呀?

    回覆刪除
  8. 呢一味菜,好有創意,睇見都想食啊

    回覆刪除
  9. bluebluegirl : 超好味啦! 我自己整嗰part嘅味道就差好遠喇......佢冇特別讚我呀~淨係感覺到同平時唔同咁囉! +2簡單就是快樂 & 車厘厘 : 其實我都係"抄考"blog友candy嘅idea~可惜佢收咗山喇......

    回覆刪除
  10. 蟹肉我又很喜歡,近來的菜式很合我口味啊 !

    回覆刪除
  11. 歷奇 : 喜歡就好!  有時食得飯多僧厭,煮吓其他嘢會有新鮮感呢!!

    回覆刪除
  12. 咦..急凍蟹肉可以係邊買?? 有時見到d 食譜都想整. 但一話要拆蟹肉.就真係唔駛再睇!! 我連蟹都唔識劏呀..

    回覆刪除
  13. 小豬碧碧 : 我都唔識劏呀~我係喺凍肉鋪"佳寶"買架! 一pack好似15蚊~好大磚架! 味道一般啦,始終係急凍嘢!

    回覆刪除