2007年9月17日 星期一

月餅第二擊之冰皮月餅!!!~~~~


 
 
冰皮月餅黎喇!

得到男友個Auntie黃太相助,先可以完成呢款月餅!
一睇個食譜,煩到嘔! 要買好多材料呀!


今次我嘅參與多咗架! 自己搓皮呢! 不過綠豆蓉唔得閒整,要黃太出手幫拖搞掂佢!
冰皮原來都係勁多油勁肥,唔整過真係唔知呀! 整完都唔多想食......
製作過程好好玩,包好d皮再甩模就得架喇! 唔需要焗,易整好多!


廚房變咗戰場,好得人驚呀!
post咗精美食譜先~製成品明天奉上!


 

 

食譜: 某雜誌...忘了出處...


有關早前傳統月餅製作及製成品,請click~~~
月餅製作

製成品

25 則留言:

  1. ♡ IRIS.屎屎.★2007年9月17日 凌晨12:38

    我上年都有整呀 不過今年未必整LU, 上年個綠豆蓉整到我暈咁濟, 好難攪佢掂呀...

    回覆刪除
  2. 我前兩年都係咁整ga .自己搓粉.自己煮餡.但太麻煩了 冰皮預拌粉感覺比較軟身冇咬口.有些人會不喜歡. 但真係易好多law

    回覆刪除

  3. ♡ IRIS.屎屎.★ : 我都係貪玩~~~下年都唔舍會唔會再整~~~不過可能見人地整得咁興奮又會再整~哈哈~~~~
    小豬碧碧 : 預拌粉啱新手玩吓,鍾意就再自己搓粉囉! 我呢d真係攞苦黎辛呀!!!

    回覆刪除
  4. 你d模好靚呀!!! 你做了幾多呀!! 我都看晒你d月餅啦!! 嘩我覺真係好正呀!!

    回覆刪除
  5. Hallelujah @YY Cake : 多謝拌場呀! 我都幾鍾意呢個模~花紋夠多呢!! 冰皮整咗11個~嘩我見DBLOG友先勁呀! 一整就整幾十個,甚至百幾個~好大規模架!

    回覆刪除
  6. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月17日 下午4:03

    好清晰,攪到我心思思

    回覆刪除
  7. 咖啡甜心 : 仲有10日時間! go!go!go!!!!!

    回覆刪除
  8. HI.你這個份量可以整到一十個迷你冰皮呀?

    回覆刪除

  9. ღ白文e蚊ღ : 何止cool~簡直係freeze~~哈哈~

    回覆刪除
  10. 嘩!!你地好勁呀!!咩都識整!! 我想問點解為食貓個網開唔到ge?

    回覆刪除
  11. ●恩◇▂ : 我都係新手~貪玩先整咁多嘢食! 我都想問呢個問題呀! 好似好多日架喇! 唔通太多人postd月餅上去所以server down咗?

    回覆刪除
  12. @@原來其他人都上唔到"為食貓"啊??我開頭仲以為係我未交錢比寬頻公司block左某d網tim!! 大蚊~~~~你知唔知道d整好左既冰皮要放雪櫃既上格定下格呀?????同埋可以keep幾耐啊??? (((我而家堆月餅係一半放上格一半放下格..........衰都可以衰唔晒丫嘛))) 因為唔知keep到幾耐既關係.............好沮喪呀!!!

    回覆刪除
  13. 整得幾靚, 對上一次我整月餅都好耐之前啦~~

    回覆刪除
  14. 原來整冰皮月餅要咁多材料,真不簡單。

    回覆刪除
  15. .亞嘉. : 噢~快d交通部$$喇! 驚你俾人cut線呀! 開頭一兩日上唔到個網~諗住冇乜嘢~而家有d擔心...貓網有好多資源~冇佢真係唔掂呀! 要放上格架! 食之前付拎出來攤凍! 放下格唔夠凍易有菌呀!!! ~~caffelattelatte~~§§啡啡§§~~~ : 謝謝!咁你嗰次係整咩味道架? 老七 : 比傳統月餅算係簡化呢~整餅嘅時候我喺度諗,點解d古人可以創造d咁鬼複雜嘅食物出黎??????

    回覆刪除
  16. ※※※PUCCA※※※2007年9月18日 上午9:09

    e...個皮做法同我做ge差唔多,我唔鍾意用冰皮粉整皮,無咁好食ge

    回覆刪除
  17. FUNPUCCA : 我而家淨番好多一包二包唔同嘅粉~都唔知點算好...

    回覆刪除
  18. 吓! 冰皮都好肥??!!  

    回覆刪除
  19. bluebluegirl : 你一見嗰 60g 生油同 160g 煉奶 … 就唔想食落去喇 !....... 仲有要再用生油搓皮 ~~~>.<

    回覆刪除
  20. 倒左模後果一張好靚啊

    回覆刪除
  21. 車厘厘 :: 噢...其實嗰個唔係月餅黎架...係個模黎架呢!!

    回覆刪除
  22. 請問糖既份量要幾多?THX~

    回覆刪除
  23. 係咪可以直接用冰皮粉呢,咁咪唔使加咁多材料羅

    回覆刪除