2007年9月15日 星期六

月餅第一擊!!




 
 
第一年喺blog度同大家過節,梗係要做嘢啦!



同Hinki去工聯會上嘅月餅班,師傅已經整好晒d糖膠、豆沙、蓮蓉、旦黃等,搓皮就係現場示範,咁我地做乜呢?? 咪就係包餡同甩模囉! 唔駛驚會唔好食啦!!
第一次聽到"糖膠"呢樣嘢,原來整糖膠要搞好耐架! 擺一年先算係最正! 嘩! 咁耐??!即係而家要整都只可以for下年?? 不過師傅補充,用金獅糖漿加普洱都OK~唔駛擺都得架!
搓豆沙餡,好似搓老泥丸咁,個樣又好似大粒裝麥提莎! 搞笑 !!


大餅係雙黃蓮蓉,要篤兩個洞放蛋黃,好似豬鼻咁,係咪好可愛??


甩模好鬼難! 要夠狠,大力打落去,最難就係接番個餅嗰下! 有同學失手跌咗個餅落地呀!
記得要用力壓個月餅落個模度,甩出黎個花先至夠深夠靚架!

四個小餅:-


好好玩呀! (梗係啦! 麻煩嘢完全唔駛做!)
製成品明天會再post!

17 則留言:

  1. 你地用木模架? 我地用膠模好易甩, 同埋阿SIR包埋2個大月餅既蛋黃入餡…, 不過佢教要一個包完先到另一個 你地有2種餡咁好既>0< 不過我地有冰皮:P 阿SIR話太古糖漿都得, 問我係咪第一次整, 我話我整過一個XD O個次就係用太古糖漿, 不過冇放半日先包餡…

    回覆刪除
  2. 做得好好! 好想食呀

    回覆刪除
  3. 蠍 : 傳統模都幾好玩~起碼又學多一樣技巧! 我地上嘅內容真係完全唔同呀!! 綠蛙 : thanks!

    回覆刪除
  4. 好勁呀!!!!比十個叻你!!! 仲話我d冰皮難攪..............你呢個先係真正難呢!!! 用木模好似好好玩喎~~~快d講下好唔好食啦~~~~ 不過係咪要等佢兩日令佢回油先食得啊????

    回覆刪除

  5. .亞嘉. : 我呢個出去學點同呢~~~乜都有人幫手架嘛~
    要等佢回油架~不過唔等喇~要食喇!哈哈~心急呀!

    回覆刪除
  6. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月15日 清晨7:15

    好多功夫!不過,自己整就特別好味

    回覆刪除
  7. 好似好好玩wor!

    回覆刪除
  8. 個皮整得好薄喎 !

    回覆刪除
  9. Juvena : 你好!因為皮同餡嘅份量都係師傅切出黎架! 我開頭見到得咁少皮,都驚包唔晒~後來整得到先明白師傅嘅苦心! Stweetcat : 的確好抵玩~同friend一齊就更正! 咖啡甜心 : 我唔太喜歡食月餅架! 今次整就"俾吓面自己"~~~食咗少少~~~哈~~~~

    回覆刪除
  10. ღ白文e蚊ღ : 你好! 你都係阿蚊喎~~~~上烹飪班確係幾好玩~有得玩~又有得食呢!!

    回覆刪除
  11. 我昨天都整咗la .哈哈哈 我仲包咗紅棗茸. 整咗16個迷你的. hehe

    回覆刪除
  12. 我都唸住係傳統模, 不過佢都有講傳統模點甩, 話要用牙簽篤一篤側邊個窿, 再窿向上先敲敲, 之後到另一邊 我唸2個譜可能都用我唔同

    回覆刪除
  13. 小豬碧碧 : 迷你Q好多~我鍾意呀! 蠍 : 我用傳統模冇咁煩喎! 就咁左右大力拍一吓~再輕力正面拍一吓就得架喇! 當然喺屋企用就係膠模方便好多~唔駛用油浸模~~~

    回覆刪除
  14. 咦! 你用傳統木既模具喎, 別有一番風味耶!

    回覆刪除
  15. 好勁呀!月餅都識整!

    回覆刪除
  16. little four : 出去學啫 ~ 本身我唔識整架 ! bluebluegirl : 我份人好傳統架 ~~~~ 哈哈 ~~~ 自己喺屋企整就咪搞 ~ 太麻煩又 ” 晒 ” 位 !

    回覆刪除