2007年9月12日 星期三

朱古力芝士蛋糕 Chocolate Cheese Cake

 


 

 
 
上次整朱芝失敗咗,決意要整多次!
結果都係再失敗......其實唔係話唔成型,只係唔滿意個味道囉!
見d blog友話朱力+芝士味道好夾,我就淨係食到甜味,甜到漏呀! 後尾諗通咗,可能因為我係用牛奶朱古力,糖又照落,結果咪過甜囉......
下次要記得用黑朱力呀! (如果仲夠膽整嘅話!!)

調溫仍然做得不好,下面張相係原本個設計,但失敗了~臨急買番麥提莎補鑊!

中間個裝飾倒下了,全部朱古力出緊水~~

今次個蛋糕係整俾兩個生日嘅同事食架! 好彩只係整咗6吋,細細地每人食少少 (真係好少!)咁就唔覺好漏啦!)


切蛋糕嘅時候台型差d,始終太細,唔夠大體囉! 不過兩位壽星仔都唔介意嘅! d同事要求我下次整大個d,我淨係話"少食多滋味呀",輕輕帶過!
佢地勁讚個味道,意想不到呢! 唔通個蛋糕冇事,係我味覺有問題??

精美食譜:-



食譜來自:
leisure cat

26 則留言:

  1. 再努力 下次一定得 我知你得架

    回覆刪除
  2. Mm&Jj : 好! 你對我好有信心呀!!!!!thanks!

    回覆刪除
  3. 大蚊:你真係好有毅力呢!加油呀!

    回覆刪除
  4. 失敗乃成功之母.....努力呀

    回覆刪除
  5. 實會得既放心, 冇人食 call 我!

    回覆刪除
  6. 何師奶 & 為食史路比 : 多謝支持! 我會努力寫好呢個blog架喇!!! bluebluegirl : 好呀好呀!!!你食得落至好~~

    回覆刪除
  7. 我買左整蛋糕0既餅模啦, 不過未知幾時整

    回覆刪除
  8. ~~caffelattelatte~~§§啡啡§§~~~ : 加油呀! 等你!!

    回覆刪除
  9. 我都整過兩次.不過就唔係太甜.而係芝士太多.太漏 第二個食譜就朱古力味可以再濃d. 我都想試下做朱古力裝飾. 但我次次都懶.次次都係灑糖霜

    回覆刪除
  10. ※※※PUCCA※※※2007年9月13日 上午9:11

    好有型呀!

    回覆刪除
  11. 小豬碧碧 : 整朱古力裝飾要調溫好鬼煩! 我買過一隻唔駛調溫嘅朱古力都唔錯~~ 但最好都係喺出面上堂學吓先~知道人地點整~自己整嘅成功機會大好多! FUNPUCCA : heehee~ 希望下次整得好d,唔駛再用麥提莎啦!!!

    回覆刪除
  12. ﻬஐஐﻬ 阿菇 ﻬஐஐﻬ2007年9月13日 上午10:12

    唔緊要la ~~~ 再試整過, 下次一定成功的!! 加油唷!

    回覆刪除
  13. 整朱古力蛋糕全部都是要 50 % 以上的黑朱古力的, 不好用milk 朱古力呀 !

    回覆刪除
  14. ﻬஐஐﻬ 菇菇 ﻬஐஐﻬ : 小矮人 : 果然係要用黑朱~~~我真係低b~~~~

    回覆刪除
  15. 嘩...好靚喎 請問魚胶片點用架?

    回覆刪除
  16. +2簡單就是快樂 : 我見過兩個方法:- 1. 先講呢個cake嘅做法- 飯碗置凍水,將d魚膠片摺埋浸吓佢~約30秒至1min 你會感覺到好軟~咁就倒去水份,將"pat"魚膠倒落朱力拌勻! (此方法合用於朱力,因它有熱力溶魚膠~~) 2. 另一做法: 一樣係飯碗置凍水,將d魚膠片摺埋浸吓佢~約30秒至1min 你會感覺到好軟,倒去水份,然後叮佢10-20秒,佢會變成水狀~咁再拌入芝士料/mousse料 (此方法合用於一般生果芝士料/mousse料,因它們沒有熱力溶魚膠,所以要叮溶佢先!) 我係見唔同譜有唔同做法~自己諗個原因出黎~如果唔啱~請各位指正!

    回覆刪除
  17. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月14日 清晨6:19

    妳真係好有心機整餅

    回覆刪除
  18. 咖啡甜心 : 整餅好玩嘛~雖然個製成品自己只會食少少,但可以同多d人一齊分享~都好開心呢!

    回覆刪除
  19. 個餅你裝飾得好靚呀!!

    回覆刪除
  20. Mei_Mei : 歡迎你呀! 亦都好多謝你嘅讚賞呢!

    回覆刪除
  21. 唔該晒你呀,我終於明白魚胶片嘅用法了,謝謝^^

    回覆刪除

  22. +2簡單就是快樂 : 唔好客氣啦! 魚膠片真係好好用! 特別係需要小量嘅時候 (1-5g~~)

    回覆刪除
  23. Jenny Wong : 好! 我會俾心機!

    回覆刪除
  24. 如果想做朱古裝飾,但用調溫朱古力又怕調得不好會溶,我建議用不用調溫朱古力,又稱“假力”,容易控制又方便.

    回覆刪除
  25. Juvena : 我屋企都有"假力",不過唔記得咗...哈哈~~~確係幾好用!

    回覆刪除