2007年9月5日 星期三

奶茶慕絲蛋糕 milk tea mouse cake

 

 


話說早前去orange beking 掃貨,師奶仔上身掃咗一盒1litre 淡忌廉 (一句講晒: 貪平!), 惡夢就開始啦......
不停整不停整,計埋今日個餅,一共整咗6 樣嘢先清得晒d cream! 作品回顧(CLICK):-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
綠茶芝士蛋糕
豆腐芝士蛋糕
檸檬慕絲杯 lemon mousse cup
咖啡慕絲凍餅 coffee mousse cake
柚子蜜慕絲凍餅  
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

呢個係壓軸喇! 其實係整到唔想整,焗住是但搵d 野黎整, 哈哈!
呢個餅4月時整過1 次 (詳情重溫 (<--CLICK)),嗰次份量掌握得唔太好,今次捲土重來呀! (你地鍾意邊個造型多d?)

味道唔錯,擅自將個譜改咗少少,一煮蛋糊應該用牛奶,我為咗要清cream,用cream 煮埋! (好肥呀
!!) 另外見佢冇落蛋白, 咁又加埋落去!



好滿意個圍邊,造型概念來自geography裡面讀過嘅meander~~~哈哈~算幾靚啦 (又讚自己,哈!)
調到個朱古力漿, 好開心!

meander:-


第2 日拎個餅出黎,部份圍邊碎裂了,一踫就爛,我嘅技術仲有待改進呢!


至於味道,我唔太清楚,因為個蛋糕送咗俾我老死阿calvin 食~
佢話俾100分喎~好鬼開心!


精美食譜:-





食譜來自: 大懶蟲@煮食@玩樂

19 則留言:

  1. 真系好花心思 , 早個月我都系勁做涷餅 , 玩落好方便 ,

    回覆刪除
  2. ♡ღ♡ 茜姐 ♡ღ♡ : 我只可以做涷餅~~~~選擇有限呢~~~~~

    回覆刪除
  3. 奶茶都得 好勁喎!!! 愛飲奶茶實唔少得佢果份喇!!!

    回覆刪除
  4. 整得好好呀!! 我好鐘意D朱古力圍邊呀

    回覆刪除
  5. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月5日 下午2:57

    好清楚 我搵日試下

    回覆刪除
  6. bluebluegirl : 奶茶要多奶定少奶?? Mm&Jj : 謝謝! 不過個圍邊好脆弱~一掂就散! 咖啡甜心 : 好! 成功要請食奶茶!

    回覆刪除
  7. 飛沙走奶丫唔該!

    回覆刪除
  8. 我呢d 咁懶ge 人. 應該整得咁上下就會扔咗餘下的cream..冇你咁好心機 我整咗個餸要用泰式辣椒醬喎!!.過黎睇下呀.

    回覆刪除
  9. 你好勁呀... 整咁多野死... 我就懶到出汁... 日日掛住打機...

    回覆刪除
  10. bluebluegirl : 咁係咪即係淨要茶呀??? 小豬碧碧 : 我買嗰時都係咁樣說服自己-"整唔晒就扔咗佢啦"...最後都係忍唔住!!! 小肥 : 為咗整嘢食,我連最愛的打機都放棄咗...以前掛住打機~會叫外賣邊打邊食架!!!好沉迷!!!

    回覆刪除
  11. 你喜歡做甜品, 好處亦是不需焗爐, 我都想一試呢~~

    回覆刪除
  12. ~~caffelattelatte~~§§啡啡§§~~~ : 凍餅製法比較簡單,成功機會高,不妨試試!!

    回覆刪除
  13. 好有心機裝飾呀~ 我又要食~~

    回覆刪除
  14. 小鈺 : 成日整凍餅冇乜變化,都要整d裝飾玩吓嘅~冇咁悶! 但鍊極都整得唔好....整唔到理想造型~脆弱~又不停出水~~連朱力漿都做得唔好! 唔知各位高手有乜秘技??

    回覆刪除
  15. 你調溫唔準,如果溫度o岩,室溫d朱古力自己都曉凝固(夏天除外)~~千祈咪擺入雪櫃雪硬佢就算~~~

    回覆刪除
  16. 小鈺 : 睇黎都係要買溫度計喇~~~咁即係等佢凝固咗先放落雪櫃? 另外朱古力出水問題都好嚴重,切蛋糕時好樣衰,有冇解決方法???

    回覆刪除
  17. ﻬஐஐﻬ 阿菇 ﻬஐஐﻬ2007年9月13日 上午10:16

    奶茶慕士我都整過, 如果下次再整, 你可以買茶餐廳的奶茶代替自己煮, 會濃味好多架 !!!

    回覆刪除
  18. ﻬஐஐﻬ 菇菇 ﻬஐஐﻬ : 又係喎! 係咪要 絲襪奶茶 呀???

    回覆刪除