2007年9月2日 星期日

柚子蜜慕絲凍餅


 


coffee mousse 失敗咗,我就喺即晚再整多款~~就係咁,衝動火爆迫自己做到為止!

其實整o既時候已經攰到爆!(已經11點了...)

很愛柚子蜜,甜甜之中卻又好健康!之前整過柚子蜜芝士凍餅~~
 
好好味! 所以又想睇吓做mousse 得唔得!
借用了一個藍莓mousse嘅譜,好簡單,唔駛煮蛋糊,步驟得3-4個,啱晒已經體力透支嘅我!




我用呢隻柚子蜜:-


製作簡單,但超好味! 個漿亦開得好靚!
 

味道不錯~最重要係夠滑! yummy~~~~




精美食譜:-

食譜來自: 大懶蟲@煮食@玩樂

22 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月2日 清晨7:55

    我未食早餐

    回覆刪除
  2. 咖啡甜心 : 我都未~好肚餓添~~~

    回覆刪除
  3. 但望去圍邊不夠平滑.會否是甩模時影響.我知你用膠片做模.

    回覆刪除
  4. 小豬碧碧 : 你意思係柚子蜜不夠平滑? 唔知會唔會係因為我冇用熱毛巾甩模,就咁撕開條膠邊有關?  

    回覆刪除
  5. 你真係好多貨出呀~~~ 快d講你全邊,等我得閒去勒索d餅來食先~~

    回覆刪除
  6. 我真係壞疑我地有心靈感應, 我岩岩又係整左個凍餅呀)))))

    回覆刪除
  7. 小鈺 : 我嗰d邊有你d貨咁好食呀! 手作仔之嘛~你嗰d pro好多! bluebluegirl : 過咗黎睇喇~~~~~~

    回覆刪除

  8. 小鈺 : 唔記得答埋你第2個問題~~~我住荃灣呀!

    回覆刪除
  9. 係喎, 唔記得問下呢, 個圍邊點整呢?

    回覆刪除
  10. bluebluegirl : 蛋糕圍邊紙預好長度,均勻抆上已溶的朱力漿,快手圍上蛋糕邊,雪凍小心除去圍邊紙就ok! 不過呢個整得唔靚~係朱力漿較得唔好嘅問題! 你睇吓呢個~我張圍邊紙係波浪邊~可以整到呢個樣:- 奶茶慕斯蛋糕

     

    回覆刪除
  11. ※※※PUCCA※※※2007年9月3日 上午10:14

    真係好簡單喎,糖份又少,好健康

    回覆刪除
  12. FUNPUCCA : 撈乜醬都得呀! 好flexible!

    回覆刪除
  13. 如果你唔講, 我以為是椰汁糕啊~!

    回覆刪除
  14. 你用個支 柚子蜜好少見喎!  我買個d好大瓶旳。 等我得閒時就試下整先!

    回覆刪除
  15. +2簡單就是快樂 : 謝謝! 你會唔會試吓整呀? 車厘厘 : 椰汁糕就白色d,呢個偏黃架! 靚靚煮飯婆 : 唔知呀~媽媽買的~你嗰支係大支~即係飲唔晒啦! 咁快d整啦!!!

    回覆刪除
  16. 我最想買黎整戚風, 不過硬係覺得大大支用唔晒…

    回覆刪除
  17. 嘩! 好巧功夫喎

    回覆刪除

  18. 蠍 : 好好飲喎~仲有可以用黎煎雞翼架! 我呢支都只係300ml,去貨都唔難!
     

    bluebluegirl :

    回覆刪除
  19. 我收山喇~(未出師就收山,唉......)應該未來幾個月都唔會再整野食lu~ 食你果d都好開心丫~ 得閒上你度足下水先~

    回覆刪除
  20. 小鈺 : 唔好收山呀! 早排我冇乜點開壇,你有份重燃我嘅鬥志,我都未學晒師,你就唔玩喇??!唔好啦!!! 你抖一陣好喇! 多d上黎坐,鼓勵吓我啦!

    回覆刪除