2007年9月16日 星期日

月餅~製成品~~~~


 
 靚嘛?
我好滿意個製成品呀! 新鮮出爐嘅脆皮月餅原來係咁好味架! 個皮勁脆,好似食緊蛋撻咁!

焗出黎顏色好靚,Hinki就嫌好似好淺色~冇乜色水咁~~~我同事就話要擺多幾日等d油份迫出黎d顏色會深d架喇! 只怕到時d月餅已經全部落晒肚...睇唔到個效果呢!
下圖係迷你月餅~豆沙味! 的的式式,口感更正!
 

一共整咗2大4細,睇吓張全家福:-
 

白老鼠先生都讚~佢幾鍾意食呀!
整咗傳統月餅,下一站就係~冰~皮~月~餅~喇~~~~
月餅製作花絮,可看回昨天的blog~~~~

17 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年9月16日 清晨6:26

    新鮮出爐既月餅呀

    回覆刪除
  2. 咖啡甜心 : 係咪好肚餓呢??

    回覆刪除
  3. 面頭個花好似用朱古力漿畫出黎既咁呀 原來岩岩整起既月餅係咁樣樣既!!!第一次見啊~~ 係咪真係整冰皮啊???快d整~~好好玩!!!好簡單!!!

    回覆刪除

  4. .亞嘉. : 係喎~真係似朱古力~~~唔怪得我食落硬係覺得自己好似食緊曲奇咁!
    冰皮已整~~~整緊d相好快post!

    回覆刪除
  5. 請問焗之前, 餅面有沒有掃上蛋液呢? 這樣做, 焗完之後會好金黃架! 如你想深些少, 可以加蛋液加dd普茸茶, 焗出來的色水會更加靚, 好似街外賣的月餅的顏色!

    回覆刪除
  6. Juvena : 噢~焗之前冇搽呀! 係焗10分鐘再攞出黎搽蛋漿囉! 用普茸? 好神奇呢~~~~

    回覆刪除
  7. ♡ IRIS.屎屎.★2007年9月17日 凌晨12:32

    個花好出喎, 我之前都有諗過整傳統式月餅架, 但好似好難, 最終都無整到, 哈哈..改左整冰皮啊...

    回覆刪除
  8. 哇,果真買相一流,應該好美味的。

    回覆刪除

  9. ♡ IRIS.屎屎.★ : 我好大力壓個粉團落個模架! 傳統月餅真係超煩~要自己整真係要事先認真考慮呀!!!


    老七 : 出街學嘅製成品通常唔會差得去邊,味道就更加有保證呢!! 好有滿足感!

    回覆刪除
  10. 我都好想學整傳統月餅呀/  

    回覆刪除
  11. Kube : 快 d 報名啦 ! 整月餅同整蛋糕一樣,先出去學吓 d skills ,返去再自己整就事半功倍呀 !!!

    回覆刪除
  12. 我都想試下岩岩出粒的月餅昃什麼味呢~ 整得好靚呀!!!一定好好味~

    回覆刪除
  13. agnes。 : 剛出爐有曲奇嘅感覺~~~好正架!

    回覆刪除
  14. 我都要試下整迷你月餅先得, 感覺上冇咁多冇咁肥麻

    回覆刪除
  15. bluebluegirl : 迷你個口感真係好得架 ~

    回覆刪除
  16. 大蚊: 傳統月餅好靚呀,可SEND食譜我嗎?等我也學做來過中秋 MY MAIL: cindyli1750@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  17. 靚靚 : 我要搵一搵,唔知放咗去邊~~~

    回覆刪除