2007年6月24日 星期日

綠茶果凍

 



買左果凍模同果凍粉,又開工啦!


咁啱又買埋綠茶粉,就用"綠茶果凍"作為"果凍下水禮(夏水禮)"!
我第一次整果凍呢~~都話我係新手啦~~~

擔心個粉調得唔好,我用普通磅,驚d份量有偏差呀!

得左! 同個模博鬥咗一輪, 終於粒到模!
各位高手,其實除咗過凍水仲有乜秘訣架?
已經減咗糖嘅份量,但都太甜...有綠茶味呀,但可以再加強!
份量我改過,因為第一次整,費事落晒成包粉,失敗咗就真係無仇報!
一共整咗6 粒呀! 幾時我變得咁穩陣? 轉死性?!
精美食譜又黎喇! 有d無聊...因為實在太易整...算啦~當練習一吓~~~

食譜參考自:
click

沒有留言:

張貼留言