2011年11月18日 星期五

<<香港冇飯開 >>拍攝



好榮幸獲得亞洲電視邀請,大蚊廚房可以上電視! 花了一天時間拍攝,本想在播影之日才和大家分享,結果卻收到以下消息:-


東方日報 2011年11月13日(日)


亞視有口碑節目《香港有飯開》播出三個月卻傳出因財政問題慘被開刀,節目播至周五(18日)後便完結。

主持梁慧恩(Viann)昨日回覆時說,對公司將節目停播坦言意外:「好可惜啊,台前幕後知道都喊呀!難得亞視有個節目咁齊心成績又好,都唔明公司諗乜?」另一主持何守信(何B)昨亦承認節目完結,亦覺可惜:「我都唔知點解?你話財政問題咩……我都打聽過,但《有飯開》冇超支,所以我都好無奈,唯一希望公司只係想將節目停一停,見好就收再重新嚟過,都係一件好事,我就剛好同亞視合約滿。」


真係O咀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今天該節目播影最後一集,大蚊已confirm這條片不會出街,惟有在此與大家重溫一下拍攝當日的情況吧!




拍攝前籌備工作很急趕,想好了題材(要預備2個菜式),反覆在廚房測試,提交了食譜,經過討論與收修改,然後收到了稿,到上了上鏡大日子喇,好緊張!





Setting 好認真!




由於時間關係,菜式已經準備好- 荷塘豆腐! (精美食譜: )



 



家裡的拍攝不太困難,最忙的是大蚊要配合拍攝在廚房準備好各樣食材,以免阻礙拍攝進度,約3個小時已經完成2個菜式示範。到了外景部份就比較困難,因為要邊行邊和主持人傾談,有時佢NG有時又到大蚊NG,場面其實都幾爆笑呢!




很NICE的主持人- 黑仔姜浩文~


是日拍攝過程非常愉快,最可惜的當然是該條片最後不能出街。希望將來有機會可以出鏡同各位一齊煮飯仔啦!



++<<香港冇飯開 >>拍攝報導完畢++

2 則留言:

  1. 真係可惜呀. 準備咗咁多野. 最後.......

    但都係一個好好ge體驗黎ge
    [版主回覆11/20/2011 01:13:17]激死我,空歡喜一場 :(
    d親友個個問我幾時播呢......@@

    回覆刪除
  2. 真係好可惜呀,我覺得可以係因為奇異果個件事所以要停喇 ...
    [版主回覆11/20/2011 01:12:33]奇異果件事 <-- 我睇了過程,冇睇結果,唔知主持人點呢???

    回覆刪除