2007年5月13日 星期日

柚子蜜芝士凍餅


 
母親節快樂!


要整一個溫柔又高貴嘅蛋糕,柚子蜜 cheese cake 就最啱喇! 我加埋桂花榚做個面,效果好靚呀!




柚子蜜味道好溫柔! 又好清新!


 


好味!~由上至下: 桂花榚柚子蜜芝士白朱古力脆脆!


 


白朱古力脆底! 好正,不過硬咗d好難切,或者下次加d cream 落去?
我喺輝蛇度整過一次脆底,印象中唔係咁硬,切開仲見到d脆脆喺入面,食落好有層次架! 而家就變咗好似雀脆米朱古力咁囉! 唔知係隻脆脆嘅問題? 定係份量嘅問題??

食譜
脆脆底脆脆 30g
白朱古力 30g

Steps:
白朱古力座溶,與脆脆攪勻,放入模中雪硬待用

芝士料
cream cheese 125g
whipping cream 110g
糖 40g

Steps:
1. 打起whipping cream 至企身備用
2. cream cheese 和糖攪勻
3. 加入柚子蜜, 拌勻
4.魚膠粉熱門水座溶,加入芝士漿中拌勻
5. 把cream 加落(3) 芝士漿內, 輕輕拌勻
6. 倒入模內, 雪入雪櫃至凝固

桂花面
桂花糖1茶匙 
魚膠粉 12克
水 200克
糖 40克

Steps:1. 水加桂花糖煮滾。
2. 糖和魚膠粉混合後,倒入(1)中不停攪拌至完全溶化
3. 冷卻後覆蓋於已凝固的芝士料上,雪凍即成

芝士料食譜改編自呢度
桂花面食譜改編自貓網

16 則留言:

  1. 個蛋糕好高貴呀!

    回覆刪除
  2. 雪兒 : 歡迎你嘅到訪! 個蛋糕要襯番媽媽嘛,梗係要高貴d啦! 唔駛加裝飾已經靚靚!

    回覆刪除
  3. 柚子蜜配芝士餅,很新鮮兼清新的配搭呢 。

    回覆刪除
  4. Sing : 個味道酸酸甜甜咁,食落好有益力多味,好搞笑架!

    回覆刪除
  5. 好想試食都試整tim

    回覆刪除
  6. 珍妮 : 呢個真係唔難整架! 祝你成功!

    回覆刪除
  7. 大蚊 : 請問柚子蜜份量係幾多 ? 另外桂花糖可以係邊度? thanks.

    回覆刪除
  8. 益力多味?「賣飛佛」 !!

    回覆刪除
  9. RX : 唔好意思,漏咗打落去,柚子蜜係3湯匙,我用一樽樽開水嗰d整嘅! 桂花糖請睇 呢度 ,有相架!

    回覆刪除
  10. Sing : 益力多真係好多小朋友嘅童年回憶! 唔知點解我大大吓就冇飲喇! 我仲有個 藍莓益力多蛋糕 食譜,諗緊整唔整,係咪好想食呢???

    回覆刪除
  11. 好靚呀!大蚊繼續加油~ HAHA 只可惜我好似冇乜整甜品既天份咁…

    回覆刪除
  12. Cherie.果子 : : 唔好咁謙喎! 你早排整嗰d壽包同饅頭超正喎!!! 或者係你整 中式甜點 比較突出???

    回覆刪除
  13. 你影d 相好靚呀, 塊 table mat 好熟口面喎 柚子蜜芝士凍餅 我未食過呢, 好似好好味

    回覆刪除
  14. 轉完又轉 : heehee~ikea"絕版table mat"...我買嗰時佢係咁講架! 所以我買咗2張~唔捨得用黎墊架! 只係影相時先出動! 柚子蜜好好飲~我今日又諗,不如試吓整柚子蜜mousse~~~唔知得唔得~

    回覆刪除
  15. hi,你好喔~! 見倒你呢個蛋糕...好吸引~ 咁o岩我男友就快生日~佢又好鐘意食柚子&桂花糕~我好想整呢個蛋糕比佢食~ 但係我係未做過芝士蛋糕咖.. 對於新手, 呢個蛋糕會唔會比較困難?而且有咩地方需要注意?^^thanks!
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]唔好意思,咁遲先覆你~
    呢個都唔太難整,不過建議如果有時間,之前試整一次先會隱陣d! 要注意d cream唔好打得太起,要座凍水打,cream cheese 就要用熱水打!
    鏡面好處就係唔駛整裝飾~但又好靚喎~嚇到人架!
    祝你成功!

    回覆刪除
  16. 請問呢個蛋糕係幾多吋模架??
    [版主回覆10/11/2009 20:25:00]7吋

    回覆刪除