2008年2月2日 星期六

雪菜蕃茄粉絲


 
 通少永遠冇老點~次次嘅介紹都係咁正嘅!
唔知點解佢d番茄煮出黎都仲係好鮮色好靚,我嗰碗就顏色暗啞.........



味道醱醱地好醒胃,個麵係壽桃牌粉絲,味道其實同一般粉絲冇分別! 不過d粉絲吸收晒d湯汁,真係好好味呢!

因為懶,只係買咗罐頭雪菜,標籤明明個成份寫住有"豬肉",咁我冇另外再買豬肉呀~~~~點知打開個罐,搵咗好耐先搵到幾粒"豬肉鬆"嘅細細粒肉類物體! 算啦~~~食少d肉當減肥啦!!



同場加映: 雙腸一丁~~

d男仔真係煩,又唔鍾意食上海麵/米粉/米線,求佢都唔食,淨係肯食出前丁丁,咁又要開爐另煮過個麵招呼佢!

精美食譜:-



食譜來自: 通少


4 則留言:

  1. 紅腸~ 好懷念~
    [版主回覆02/03/2008 20:42:00]你係咪外國朋友呀? 之下blog友Miho都話好懷念紅腸呢!!!

    回覆刪除
  2. 粉絲我都好鍾意食呀... 不過試過幾次食完之後個胃唔舒服.. 所以以後唔敢食...
    [版主回覆02/03/2008 20:41:00]會唔會係因為太吸油?? 你食其他麵冇事嘛??

    回覆刪除
  3. 都話正啦, 無呃你啦
    啞色? 你買時有無買d 好紅既先, 無理由變色喎, 唔知呢~~~

    回覆刪除
  4. 你好似落好多蕃茄喎, 我至少都落2個架

    回覆刪除