2008年2月9日 星期六

生菜魚肉湯


生菜加魚肉,好味又易熟! (又通少上身~可能因為上佢個BLOG上得太多!)

初三都要同大家拜吓年先啦! 祝大家和氣生財呀!!!

講真,大蚊未試過喺街邊粯品嚐品呢款經典小食,不過見到Jenny Wong 煲呢呢又心思思起黎喎!全因佢詬呢款湯好味又簡單,最啱唔識煲湯嘅我!

5蚊鯪魚肉,一棵生菜已經可以煲到約3碗份量! 用黎做小食或者當例湯都咁正!鍾意可以加蔥花呢~~~

精美食譜:-


食譜來自: Jenny Wong


4 則留言:

  1. 和氣生財咁好意頭,
    唔只年初三赤口啱,
    其實日日都啱用。
    [版主回覆02/10/2008 16:58:00]我食埋"生菜魚肉粥"添呀!一樣咁好味!
    製法應該一樣,只係雞湯變了粥!

    回覆刪除
  2. 下次整埋碗仔翅LA
    [版主回覆02/10/2008 16:59:00]呢個有點複雜! 太多材料喇! 不過都係我嘅製作目標之一呢!!!

    回覆刪除
  3. (Empty)
    [版主回覆02/10/2008 17:00:00]我明天返工~等緊老闆封開工利事呢!!!!!!

    回覆刪除
  4. 一睇見, 又想食添!
    [版主回覆02/12/2008 20:29:00]煲粥啦今次! 真係好好味架!!!!

    回覆刪除