2008年2月4日 星期一

鮮奶蕃薯凍榚

 


 

最近街市好多檔口都有呢隻"日本蕃薯"賣,大約6蚊一磅,講真都唔會信佢係made in Japan啦,不過呢佢個味道又真係幾正,不妨試吓!

 


蕃薯紫色皮,不過係黃心嘅,好搞鬼! 用黎BBQ連皮食又得,放入焗爐焗黎食一樣好味! 佢好乾身,唔似一般蕃薯食食吓個心好似溶溶地咁,不過我又好鍾意呢種乾身嘅口感喎! 細細條易熟易食! 一流呀!

 

身痕,見到呢個食譜又即刻開工,原本用紫薯同椰漿,我就用黃薯+鮮奶~整出黎幾得意,似"固體版蕃薯糖水",可以將蕃薯一半壓成茸,一半壓成粒,口感更加特別呢!

精美食譜:-



食譜來自: Whis'KA's Cooking Diary


6 則留言:

  1. 咦!!我唔飲奶
    咁我可以改番做椰漿喎
    [版主回覆02/04/2008 21:31:00]係呀係呀! 一定好香呢!!!

    回覆刪除

  2. 哎吔....好凍呀)))))
    btw 請問你果個壓薯茸既東東, 係邊樹買呢? 我朋友仔有興趣耶!
     
    [版主回覆02/04/2008 21:34:00]壓薯茸器我喺惠康買架咋! 十幾蚊,唔貴呢~
    如果買唔到呢就d薯仔煮淋d,就咁壓佢都得啦!!

    回覆刪除
  3. 我第一次上來 , 多多指教 !
    我成功減左 15 磅 , 得閒上黎我個 Blog 睇下喇 !
    [版主回覆02/04/2008 21:36:00]你好!
    好勁喎減15磅! 我都要睇吓有咩秘訣先??

    回覆刪除
  4. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年2月4日 晚上8:21

    等我嘗試下先
    [版主回覆02/04/2008 21:37:00]幾易整架~材料易買又經濟呢!

    回覆刪除
  5. 祝妳  & ,最緊要  &  
    [版主回覆02/04/2008 22:53:00]好sweet呀!!! 多謝你呀!
    我都足你心想事成呀!!!

    回覆刪除
  6. 好靚呀.....我唸一定好好味~
    [版主回覆02/05/2008 23:17:00]鍾意食蕃薯就一定唔可以錯過啦!!!

    回覆刪除