2008年2月5日 星期二

日式咖喱伴三文魚扒


 
 呢幅相係白老鼠先生影架! 咁點都要俾吓面post出黎啦!

多謝何師奶好介紹,呢味餸白老鼠先生好喜歡食呢! 三文魚扒嘅吸引力真係勁呀! 白老鼠先生食到lam lam 脷呢!

咖哩磚我之前整日式咖喱豬扒飯用剩半盒,正煩惱用黎整乜好,何師奶就幫咗我一 把喇! 正!

以下呢張相就係大蚊影嘅,俾個全相你地睇吓:-



三文魚扒喺惠康買,四十蚊有350g,媽媽話呢d係冰鮮,而佳寶賣嗰d就係急凍嘅,所以價錢就平一半囉! 我兩樣都用過,貴d真係好味d架!


精美食譜:-



食譜來自: 何師奶



3 則留言:

  1. No. 1
    呢個我都好歡喜耶!!!! 等我又試下先得!
    你用邊隻咖喱磚呀?
    [版主回覆02/05/2008 23:17:00]呢度有相~ 日式咖哩豬扒飯
    2次啱啱好用得晒~
    10蚊店賣10蚊,citysuper賣12蚊~一模一樣架!
    包裝左下角有個"4字",不過其實呢隻寫明係"辛口"都好溫和~冇辣呢~~~

    回覆刪除
  2. 我好中意食咖哩架! 加埋三文魚扒...岩晒!!!
    [版主回覆02/06/2008 22:56:00]我比較鍾意日式咖哩嘅甜味~比較溫和呢!!!

    回覆刪除
  3. 我買咗盒咖喱磚都未煮tim
    [版主回覆02/06/2008 22:56:00]配豬又我~雞又得~魚又得~好好玩呢!!!

    回覆刪除