2008年2月13日 星期三

草莓汁鴨胸意粉



主菜一樣咁sweet! 甜到漏草莓汁鴨胸意粉~~~大獲好評呀~~~又過一關!

鴨胸早前整過一次,太好味所以encore,今次跟蠍煮咗個汁~~煎鴨胸呢之前上網睇到流料,話係煎完先切,但我上次煎完好難切得開~又熱d皮又甩出黎~今次蠍教路,先切後煎~真係似樣好多!

我好無聊~鴨胸煎5片,士多啤梨又切5塊~~~好似好有主題咁呢~~~

我自己覺得味道偏濃,可能叉燒醬落得太多喇! 不過佢話好好味喎~咁都好,煮啱佢口味好過煮啱我口味呀! 明天會出甜品喇!

精美食譜:- (冇位放相呢~純文字版!)




食譜來自:

大蚊廚房2月精選菜式連結:焗菠菜魚柳卷雪菜蕃茄粉絲芝士火腿吞拿魚酥皮批鮮奶蕃薯凍榚日式咖喱伴三文魚扒蕃茄蛋角湯風味泡A菜椰汁煮大蝦生菜魚肉湯泰式甜辣玉子煙三文魚香芒之戀

7 則留言:

  1. 正, 等我抄巧你個草莓汁先得
    [版主回覆02/13/2008 21:30:00]隨便~~~! 記住幫我賣吓廣告喎!

    回覆刪除
  2. 個樣紅卜卜好靚呀
    我八年. 你都五年LA. 唔差幾多
    我己經諗好情人節個餐單. 但我好怕那天會好遲先有得食. 你知LA. 那天又要返工. 我又手腳慢
    [版主回覆02/13/2008 21:31:00]新年~好啱feel呢!
    我明天唔會煮喇~太夜~睇吓星期六/日有冇機會煮啦!!!

    回覆刪除
  3. 酸酸甜甜應該會幾開胃喎~
    [版主回覆02/13/2008 21:31:00]係呀~呢個同甜雞醬唔同~比較偏甜呢!!

    回覆刪除
  4. Hiya大蚊, 請問你有冇試過用心型煎蛋模黎整egg or pancake ar? 我琴日起 Citysuper買左個, 寫明non-stick, 但今日第一次用原來勁sticky gar... 試煎既蛋蛋同pancake都失敗左... 變得好醜樣...! 應該點整好呢...??
    [版主回覆02/13/2008 21:37:00]噢.......我未試過呢!! 幫唔到你,唔好意思呀!!
    會唔會係個火太猛?? 又或者可以用油搽喺條邊,等佢冇咁痴?? (靠估...)

    回覆刪除
  5. 你好!!請多多支持!!

    「村」所寫的《飲飲食食事件簿》, 食譜圖文並茂,每個程序都有詳細的資料 。大家就算完全唔識煮飯,只要照跟著BLOG中的示範去煮,煮出一模一樣的餸真是毫無難度。呢到有食譜分10大種類,連海鮮都有,應該可以幫你解決煩惱。
    [版主回覆02/13/2008 21:33:00]你好!@

    回覆刪除
  6. 咦...呢味我會試試呀!!!
    [版主回覆02/14/2008 19:07:00]好呀! 包你話正!

    回覆刪除
  7. (Empty)
    [版主回覆02/14/2008 22:30:00]大製作喎!!!

    回覆刪除