2008年2月20日 星期三

綠茶慕士紅豆芝士凍餅

 


久休復出~4個月冇整蛋糕嘅我一出山就面臨挑戰!
我d同事/朋友嘅生日成日撞埋~搞到我要一次過整2個蛋糕仲要諗埋點樣運送兩個製成品! 過往經歷有:-



07年4月: 2個同事隔1日生日--> 2個蛋糕
07年8月: 2個同事同日生日--> 偷雞只係整1個蛋糕
07年9月: 2日內3個同事生日-->又偷雞整1個蛋糕
07年9月: 2個朋友朋隔5日生日,但連續2晚慶祝 --> 同時整2個蛋糕
08年1月: 2個同事隔2日生日,一齊開生日會--> 同時整2個蛋糕


每次撞日子都心驚~因為其實一晚唔可以整到一個蛋糕架~要等佢凝固 (整2層仲衰!),先可以加裝飾呢! 兩晚整2個時間都係唔多夠~結果我第3日朝早要6點幾起身埋尾呀!!!

先講第一個餅,紅豆綠茶想整好耐架喇~一開波又蝦碌,淡忌廉明明仲有半個月先到期,但開封後發覺變了色...試過味道冇問題,但又打唔起喎! 超市仲有15分鐘收檔,跑落街買~心急呀! 好驚整唔晒d蛋糕呀!!!

幸好製作過程順利,紅豆層整完我偷雞雪落冰格等佢快d凝固~同一晚可以完成埋綠茶層呢~~~食評就係大獲好評呀!!同事好喜歡呢個味道~成功咗喇!!
 

睇吓幾層次分明!

整過咁多次凍餅都有少少心得,同大家分享:-


  • cream cheese要放軟再座暖水/熱水打

  • whipping cream要座冰水打,會較易打起,我懶,擺隻大碗落冰箱雪幾分鐘先落cream打就夠凍啦!

  • 打whipping cream一定唔可以有水份,記住抹乾個碗、mixer、膠刮先好開始

  • 芝士餅我自己個次序有d唔同~請看下面食譜了解~

  • cream加入芝士漿就輕手攪拌,唔駛用mixer

  • 甩模方法: 加熱圍邊可用熱毛巾、風筒吹吓佢~好易甩模架!

  • mousse先"畢起"少少溝左魚膠水先倒落大兜mousse 漿 (教架!)


其實都仲有好多技巧~一般網上食譜/forum都會提及架!

精美食譜:-



食譜來自: 美味DIY

沒有留言:

張貼留言