2009年7月14日 星期二

焦糖雞脾

 


 
失敗了.....因為冇睇火,結果燶鑊收場!!

焦糖雞脾,個名聽落真係好鬼吸引! 要整呢都幾多步驟,大蚊好俾心機跟到足架!!








































呢個係雞脾上緊焦糖嘅情況,仲係好地地架!!

結果就係炆雞脾時出事,大蚊已經不停加水,但最後都係乾水......d雞脾唔要個皮都仲食得,入味嘅 (但冇了焦糖 ),薯仔就完全唔食得,唔制呀!!!!



精美食譜:-





































食譜來自: 加貓

5 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2009年7月14日 上午11:26

    好味ar~~~~~~~
    [版主回覆07/15/2009 21:47:00]如果唔燶個味道係得架!!!

    回覆刪除
  2. 因為糖易燶? 好似用焗會好d
    [版主回覆07/15/2009 21:47:00]係呀! 又因為我冇睇火囉 !!!! 我錯!!!

    回覆刪除
  3. 睇落都好好味呀
    薯仔我會照食咯
    [版主回覆07/15/2009 21:45:00]yes...........唔苦我都會照食!!

    回覆刪除
  4. 個名睇落好似好怪…
    [版主回覆07/15/2009 21:46:00]我好鍾意! 可能因為焦糖好似一定要係甜品咁~所以你覺得怪!!

    回覆刪除
  5. 勁正!雖然今次失敗,但係我知你下次就會成功,right?
    [版主回覆07/15/2009 21:46:00]我會努力!

    回覆刪除