2009年7月12日 星期日

芒果芝士凍餅 Mango Cheese Cake

 

 





































大蚊整過咁多cheese cake,最喜歡係lime/lemon flavor,第二就係mango喇! 不過芒果有時令限制,唔係成日都可以整呢!!

今次買咗個好大好熟嘅芒果,但係切開哄係淺黃色,唔係好夠甜呢!









































祝Karman生日快樂! 我會考慮下整d有酒味嘅蛋糕架喇!! (上年個餅重溫: 咖啡白朱古力芝士凍餅 Coffe White Chocolate Cheese Cake )








































toppings都係芒果黎架! 紫色粒粒係朋友買俾大蚊嘅手信! 咁多個款有排玩喇!

精美食譜:-生日蛋糕二號

食譜來自: 大蚊

4 則留言:

  1. hello 大蚊
    第一次係度留言啊^^ ..
    我都好鐘意整野食...
    不過冇你咁叻
    你個blog 好多唔同類型既食譜 !
    我希望自己都有個blog 先再同人交流...所以宜家先黎留言
    我之後都會上黎留言..
    希望可以同你做個blog 友^^
    [版主回覆07/12/2009 18:36:00]歡迎你! i love cooking so much!!
    2年半前我乜都唔識煮,就係呢個blog,我不停迫自己要煮多d唔同嘅嘢食,無論係中西菜、甜品小食咩都煮! 而窕起碼唔駛俾隔離嗰個笑!哈哈~
    一齊努力啦! 有咩問題留言俾我啦! (好多時其實都係我有嘢唔明要問blogger,見到我有咩出錯記住要指教一下!!)

    回覆刪除
  2. 嘩!好靚呀個外型好似天使蛋糕喎!
    [版主回覆07/12/2009 18:37:00]哈哈~我未食過天使蛋糕呀!! 係咪真係好得架呢? (而家自己識整cake,唔會出去買cake食架喇!!!)

    回覆刪除
  3. ※※※PUCCA※※※2009年7月13日 下午2:43

    我覺得今年d芒果好飄忽,就算貴ge都係咁甜
    [版主回覆07/13/2009 21:03:00]係囉! 貴到死都唔甜! (好似冇直接關係...哈哈)

    回覆刪除
  4. 天使蛋糕幾好味喎!啲cream好似軟雪糕啲味架!
    [版主回覆07/13/2009 21:03:00]我黎緊都會整好蛋cake,暫時同天使蛋糕無緣了  :(

    回覆刪除