2009年7月25日 星期六

霹靂啪喇Chicken Rub 烤雞脾



 
 呢個係白老鼠先生嘅宵夜黎架~~~~Chicken Rub 烤雞脾十分惹味!

Chicken Rub呢隻香料真係好好用,相片可以睇番烤雞 (乞衣雞版)~~

點解呢味餸叫做"霹靂啪喇烤雞脾"? 因為焗完之後上碟時個雞脾仲係"咋咋聲",好似人地食鐵板燒咁呀!

白老鼠先生話好好味呀! 成功!!!
精美食譜:-

 

食譜來自: 大蚊


3 則留言:

  1. 見到都想食,但係我附近無taste,有無第二D料可以提供下呢?
    [版主回覆07/26/2009 11:55:00]噢......咁你下次經過citysuper可以睇下有冇類似的,始終都係要d "西"d嘅超市先有的!!

    回覆刪除
  2. 睇個樣都好似好惹味咁呀
    [版主回覆08/01/2009 21:25:00]我驚會熱氣添呀!!

    回覆刪除
  3. What a forunate to be Mr. Rat, he always has late-night snack.
    [版主回覆08/01/2009 21:25:00]我冇等傑食飯呀嘛~太夜喇!
    佢返到屋企先整俾佢食囉!!

    回覆刪除