2009年7月17日 星期五

洋蔥焗雞翼

 

加餸,喺雪櫃搵到雞翼&洋蔥,就整咗呢個菜式出黎喇!

白老鼠先生覺得好味呀~~~真係好得意,有時好不經意咁煮咗d嘢出黎反而ok喎! 真係估佢唔到佢d口味呢~~~

真係好感謝有呢個焗爐,3個字就有全熟香噴噴雞翼食,大蚊煎雞翼差唔多每一次都唔熟! 真係搞佢唔掂!!!

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


4 則留言:

  1. 又係雞,i like it .....
    [版主回覆07/21/2009 21:19:00]雞成功率係100%! 豬有時會鞋,牛我又唔食...都係雞啦...........

    回覆刪除


  2. [版主回覆07/21/2009 21:20:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 真係簡單快捷又美味!謝謝分享!
    [版主回覆07/21/2009 21:20:00]謝謝讚賞!

    回覆刪除
  4. 我都試過煎雞翼唔熟,後來問阿媽,佢話要先用滾水陸下佢再沖水喉水,然後抹乾先至煎,咁就一定熟。或者煎之前蒸佢幾分鐘,抹乾先煎,咁都會熟。

    回覆刪除