2009年7月4日 星期六

蒜蓉炒翡翠苗 Pea Sprout (Jade)


 


 
翡翠苗,洋名 Pea Sprout (Jade) (個包裝係咁寫),外型都比較洋化,似係用黎做沙律多d呢~~~~~~





d菜似豆苗,d莖就好幼! 價錢少少貴,一包約$11-12,炒出黎就係上面咁大碟喇! 唔係MJKCR gathering 大蚊都唔捨得食呀!!!

呢隻菜都算多泥沙,浸洗時間需要長少少。蒜蓉炒已經可以出到原味,好重青草味,感覺都幾精緻幾fresh呢!!



精美食譜:-





































食譜來自: 大蚊

3 則留言:

  1. 你响邊度買架?
    [版主回覆07/05/2009 14:04:00]taste 呀!

    回覆刪除
  2. 都唔便宜呵......儲吓$先,1包唔夠吃.....
    [版主回覆07/05/2009 23:50:00]貴架! 所以我係幾個朋友一齊食先至試下,干時2條友都係食3蚊菜架咋!!

    回覆刪除
  3. 我試過蒜蓉炒蕃薯苗都好正架,洗前要把莖的外皮撕去
    [版主回覆07/07/2009 23:32:00]蕃薯苗<- 唔知我整過未! 等我去睇下有冇得賣!!

    回覆刪除