2009年7月18日 星期六

芝麻喞花曲奇

 

 

唧花筒整嘅cookies,似乎有成功作品? 係就係.....不過就只係限量4件!!!

第一次嘅作品算係完全失敗 (朱古力唧花曲奇),今次呢係喞到個花,仲好靚添! 但唔知點解,喞完一次之後就喞唔出! 點整都搞唔掂! d麵糰都係痴住個喞咀! 好嬲呀!!!







































至靚係呢粒,完全係限量版呀.................@@

精美食譜:- 唔出住喇! 因為完全失敗咗!!!



4 則留言:

  1. 好想食呀!
    [版主回覆07/21/2009 21:15:00]味道都可以........不過真係搞唔掂個喞花筒!!

    回覆刪除
  2. .下?咁其實個唧花筒好用嘛?我打算買呀!英國賣成十幾鎊一個呀,超貴啊!
    [版主回覆07/25/2009 20:59:00]我仲未掌握到個技巧呀! 不過有d blogger都用得幾好!

    回覆刪除
  3. 如果整喞花曲奇..應該要搵個多D牛油既食譜..軟身D易喞D^^

    回覆刪除
  4. 我以前係永安買了枝曲奇槍,做過 唧花曲奇 ,做唧花曲奇的麵團要少麵粉,多牛油,否則很難唧得出的.

    回覆刪除