2009年7月22日 星期三

煙肉粟米焗蛋



甜蜜滿瀉香焗火腿蛋十分成功,今次呢個味道都good,但賣相不夠好呢!!


原譜製法相約,但大蚊冇小型焗杯,只係用咗呢個方型兜去焗,結果出事喇! 煙肉跟本企唔穩,焗焗吓"hea"低咗,d蛋就漏晒出黎! 做唔到原本想要嘅效果!

下次要認真d! 用焗蛋糕仔嗰種小紙杯,將d煙肉圍好一個圈,焗脆後打蛋然後再焗多陣,咁就正晒喇!!!



精美食譜:-



食譜來自: open rice

2 則留言:

  1. 咁樣都唔錯丫!你上次出完 甜蜜滿瀉香焗火腿蛋 之後我已經試左兩次,不過硬係覺得個蛋白硬左d,個蛋黃就非常之正。我已經係焗脆左煙肉先打蛋入去焗的了,或者加蛋後要減少少時間……你有無呢個問題??
    [版主回覆07/23/2009 23:30:00]我都係咁呢...會唔會係"焗蛋"個質感就係咁樣?? 下次可以試下加少少奶....睇下會唔會滑d? (或者用錫紙cover個面唔知會唔會好d??

    回覆刪除
  2. 幾好播!Good ar !
    [版主回覆07/23/2009 23:27:00]不過有待改良!!

    回覆刪除