2009年7月16日 星期四

茄汁紅腸炒一丁

 

 





































呢個係白老鼠先生嘅晚餐,大蚊冇份食架!!

佢平時求其淥個公仔麵就算數,今晚大蚊都係煮公仔麵,不過就用黎炒一丁,加埋D紅腸呀~獅子狗呀咁~~~仲有雜豆~~~色彩繽紛!!





個汁係用呢個~~~不過呢白老鼠先生就話個麵炒得唔夠乾身,兼且唔喜歡食雜豆! 食剩晒d豆呀!!!!


精美食譜:





































食譜來自: 大蚊

5 則留言:

  1. 個賣相好得,我都唔鍾意食雜豆,感覺係食唔落口,只不過係求祈加落碟食物度充撐場面既野。下次試下加第二D野囉,無謂浪費麻!或者我會加榨菜粒.....
    [版主回覆07/21/2009 21:18:00]雜豆我OK~我唔喜歡食西餐嗰D 紅蘿蔔伴碟,太生食唔到!!

    回覆刪除
  2. 好好味,但肥C人的食物!
    [版主回覆07/21/2009 21:18:00]我唔食公仔麵架!!!! 點都唔食!!!

    回覆刪除
  3. 好正呀  真係非煮不可!   
    [版主回覆07/21/2009 21:19:00]肥左唔好搵我 @@

    回覆刪除
  4. 呢個麵好正呀,好想食呀......

    回覆刪除
  5. HEE HEE, 我都唔鈡意食雜豆呀..哈哈.. 所以係我屋企一定冇的..HAHA

    回覆刪除