2009年7月15日 星期三

超滑滑薯蓉



 
軟禁大蚊期間要食薯蓉,今次就俾大蚊發現咗少少秘訣,所以要同大家分享一下!


平時大蚊整薯蓉係跟呢個食指嘅 (煙肉粟米焗薯蓉),口感會似pizza hut嗰種,比較乾身,白老鼠先生就唔算太鍾意個口感花呢! 大蚊係薯怪,所以冇乜所謂!

 



































要整滑滑薯蓉,原來好簡單! 加舊肥肥牛油,用cream (唔用鮮奶),唔洗焗,咁打出黎嘅薯蓉就滑溜又唔乾身架喇!

始終,個principle就係......越肥嘅材料,整出黎就越好味,問你驚唔驚!!

精美食譜改篇自: 煙肉粟米焗薯蓉

5 則留言:

  1. 有無話大約用幾多butter同cream架?
    [版主回覆07/15/2009 23:31:00]都冇架....因為薯仔份量大小次次都唔同呢! sorry!
    你慢慢分庚加入mike & butter,拌勻再試味,好快你就可以知道用幾多最fit你自己口味! (先落butter,因為d薯仔仲熱呀嘛~然後先加奶會好d!)

    回覆刪除
  2. 我之前加奶.. 不過吾好食既=_= 加牛油.. 咁肥/.\ 我都系吾試啦..
    [版主回覆07/21/2009 21:22:00]牛油我加少少,加奶冇咁肥,cream就勁肥呀!!!

    回覆刪除
  3. If you like mashed potatos, you should try loaded potatos. Same logic, but instead putting butter and milk, I usually put fried bacons (chopped) with sour cream and green onion (milk is optional). They are so yum.
    [版主回覆07/21/2009 21:23:00]wow!!! thanks for your recipe!!! i will try it!!!

    回覆刪除
  4. 小小用牛油一舊,片裝芝士一塊,加少少蒜粉,唔落牛奶 / cream都夠香同滑
    [版主回覆07/21/2009 21:24:00]明白!!! thanks!!!

    回覆刪除
  5. 請問係咩cream呀?
    淡cream定係咩~~
    [版主回覆08/03/2009 21:28:00]淡cream!

    回覆刪除