2009年7月23日 星期四

節瓜炆薯仔


 


大蚊媽媽話"好怪"嘅一道菜!

佢話"邊有人咁樣配搭架? 有冇味架?".....哈哈~~冇辦法,雪櫃係剩番呢幾樣材料,點都要諗方法將佢地炒埋一碟呢!!

今次薯仔煮得夠淋,夠入味呢! 同節瓜配埋一齊,口感各異,一爽一淋,都幾得意架!!

原本賣相平平嘅一碟小炒,加塊薄荷葉上去,即刻sharp晒!!

精美食譜:-





































食譜來自: 大蚊

4 則留言:

  1. 哈哈..但係兩樣你都好钟意食的食物.
    [版主回覆07/23/2009 23:23:00]冇錯! 夏天了! 我愛瓜類食品啊!!

    回覆刪除
  2. 素食朋友最啱喎!
    [版主回覆07/23/2009 23:23:00]咁又係喎! 不過唔可以落蒜蓉!!

    回覆刪除
  3. 節瓜炆薯仔,又好似係怪怪地喎,節瓜可以炆排骨,薯仔可以炆雞翼,不過,最緊要自己鍾意咪得囉!
    [版主回覆07/23/2009 23:22:00]哈哈~~~我都唔知自己煮咗d乜出黎!!

    回覆刪除
  4. ※※※PUCCA※※※2009年7月24日 中午12:40

    好搞笑的組合
    [版主回覆07/25/2009 21:06:00]真係唔講唔覺! 而家都唔明點解我會咁煮...哈~

    回覆刪除