2012年12月25日 星期二

聖誕樹頭蛋糕


 

 

送上經典甜點聖誕樹頭蛋糕,為各位帶來一點節日氣氛!

你們聖誕有甚麼節目? 大蚊而家喺澳洲享受緊熱辣辣假期,在南半球祝各位聖誕快樂!

樹頭蛋糕濃香誘人,全靠黑朱古力的味道,大蚊抹上了厚厚的黑朱古力忌廉,入口即溶,感覺實在好魔鬼!

樹紋不難造,襯黑朱古力忌廉未乾就要開始刮,用那個有三角鋸齒的膠刮就可以輕易弄出花紋。 要再像真一點可於卷蛋尾部切出一塊,然後橫放於卷蛋上,再抹上黑朱古力忌廉,樹幹造型就掂晒!
精美食譜:-



食譜來自: 大蚊



《人氣光波爐料理》強勢登場! 大眾書店陸續上架!
現於維園工展會購買德國寶最新型號光波爐,加$58即可認購!





大蚊廚房食譜《愈忙愈要吃得好》推出,

大眾書局以及各大書店有售

Facebook Icon 1

請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!!





1 則留言:

  1. 大蚊, 你好呀, 由我5年前食煮餸到而家, 一直都係你fans, 成日留意你的美食~
    o係個偶然之下原來你係我朋友wing wing lam的表姐, 其實一直我身邊無乜同我同道中人同我一樣喜歡下廚, 希望可以同你交個朋友, 交流一下~
    近日我都膽粗粗在fb開左個專業同人分享下廚心得, 希望可以同你交個朋友, 得閒過我兩招丫n_n
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=479668742074911&set=a.465006970207755.100256.465000286875090&type=1&theater&notif_t=photo_comment#!/goby0308
    [版主回覆07/03/2013 22:47:35]謝謝妳的支持! 我LIKE 左你個PAGE喇!!

    回覆刪除