2012年12月5日 星期三

伯爵奶茶戚風 Earl Grey Milk Tea Chiffon (光波爐食譜)


 


 

失敗了2次,換了隻麵粉,水準返番黎喇! 睇吓個戚風幾靚幾有"型"!

愛極Earl Grey Tea,每天都要來一杯才安樂。將這杯弄成蛋糕,把茶葉都放進裡頭,原汁原味,口感特別,為舌頭帶來不一樣的感受。 最緊要的是它不甜,因此大受同事歡迎! (不是嗎? 不甜的甜品才會有人喜歡,Logic 好怪但這是事實啊!)

精美食譜:-



食譜來自:大蚊



 

大蚊廚房食譜《愈忙愈要吃得好》推出,
大眾書局以及各大書店有售

Facebook Icon 1

請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!!

1 則留言:

  1. 多謝分享食譜,very inspiring 因我剛買了光波爐,朋友又送了你的新書給我。
    請問這蛋糕最後用了那隻麵粉才成功?很想試,因我也極愛Earl grey,謝!
    [版主回覆03/03/2013 23:03:07]普通低筋麵粉就可以了,我之前有包唔知係咩粉放了在廚櫃,當了是低筋才失敗了!!

    回覆刪除