2012年12月14日 星期五

大蚊廚房 cookbook 3 - 籌備及拍攝篇




 
估唔到大蚊今年仲有新書出! 7月書展過後只休息了數星期,接著又開始投入新書籌備,2012年真是十分充實的一年!




超愛每一件道具,它們為大蚊的菜式添上更美的賣相,讓食物造型更加突出呢! 看看這個陣勢,似夜冷店/ 雜架攤嘛?






今次拍攝時間由之前的4天變為3天,洗切煮洗切煮趕趕趕,洗碗已經洗都癲咗喇!


家裡雪櫃如常地爆滿,不過今次找到了解決方法......



與上圖有何不同? 這個其實是大蚊公司的雪櫃耶! 每天煮好的十多個菜式就被運送到公司,與同事們分享!




放飯時間! 一整碟菜式排隊等候翻熱!




是日好好餸!





呢個飯盒係留俾趕唔切JOIN LUNCH 嘅老細享用嘅! 係咪好窩心先?





正餐過後,三點三又黎 "大蚊廚房Teatime Express",同事們食得好開心!




今次Cookbook 主題是甚麼? 先賣個關子,明天庶大家揭曉!




大蚊廚房食譜《愈忙愈要吃得好》推出,
大眾書局以及各大書店有售

Facebook Icon 1

請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!!

1 則留言: