2007年6月2日 星期六

腐竹雞蛋煲鮮奶



擔心搵唔到腐竹,佢陪我去街市,一行入去就見到!
我諗如果我自己去可能行兩個圈都搵唔到!

腐竹只係賣三蚊,抵呀!
冇用白果,因為唔知邊度有得賣(原來超市有!)!
同埋我唔鍾意白果嘅味道,搵到呢個譜用鮮奶去煲,決定試一試!
好滑呀!我落咗一隻蛋,蛋花唔太明顯,但整體好好味!
我冇煲熔晒d腐竹,個人喜好~~~


用下面嘅份量,一共可以煲到六碗糖水。
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
腐竹雞蛋煲鮮奶
>>材料:
腐竹3蚊、雞蛋1隻、鮮奶250 ml、冰糖、水4碗

>>做法:1. 腐竹浸在溫水中泡軟。
2. 另取一鍋將冰糖加水煮至糖融化。
3. 再將腐竹放入,小火煮至腐竹入味軟化。
4. 最後放入雞蛋煮開,起鍋前將鮮奶加入煮滾即可。

食譜改篇自 yahoo 知識~

13 則留言:

  1. 超市有d一包包已有哂所有材料.(白果.薏米.腐竹.冰糖) 因為啱啱好,又唔係成日煲.如果散買就會剩番好多材料. 我都鍾意食溶哂的腐竹糖水.好似飲豆漿咁.hehe

    回覆刪除
  2. 夏天最好就係有甜品滋潤一下~ 但我比較懶,多數只係買雪糕食!HAHA

    回覆刪除
  3. 嘩!呢個一定好香好滑, 我鍾意呀~~~~~

    回覆刪除
  4. ♡ ღ ♡ 茜姐 ♡ ღ ♡ 、 Cherie. 果子 、 Natalie :   呢個糖水真係好滑好滑 ! 我鍾意 凍食 呀 ! 好 冰涼 !

    回覆刪除
  5. 碧碧 :   我仲未喺超市搵到一包包嘅 什錦糖水料 呀 ( 發雞盲 … )! 等我下次再留心 d ,黎個 地毯式搜索 先 ! 煲嗰時發覺要落好多 糖 ,先知係咁 肥 嘅 >.<

    回覆刪除
  6. 腐足雞蛋煲鮮奶未試過喎..得唔得呀...通常飲腐足雞蛋白果糖水.好潤架

    回覆刪除
  7. 傑他他老伯 : 好得架呢個 ! 腐竹 + 雞蛋 + 鮮奶, 又白又滑 喎 ~ 飲咗包你 靚晒   !

    回覆刪除
  8.  凍食定熱食好味d呀?

    回覆刪除
  9. 識唔識整蜜瓜炸鮮奶呀? 我好鍾意食

    回覆刪除
  10. maple : 歡迎你呀! (感覺有d怪怪,好似同 自己 講緊嘢咁!) 我鍾意 凍食 ,感覺 透心 冰涼 呢!!! 有時 去飲 有蜜瓜炸鮮奶,我會食 兩三舊 (食埋人地嗰d!),好好味! 見過個食譜,好難整,我諗我要 修練 多一段時間先可以試整!

    回覆刪除
  11. 呵呵,唔會,我地打blog嘅一向都係自言自語架啦~ 係啦,諗起可以將d奶煮成固體,真係神乎其技~妙極妙極

    回覆刪除
  12. maple : 自言自語....玩得多可能我遲d變埋 自閉 .... 鮮奶真係好好嘅 食材 (最好嘅食材我覺得都係 雞蛋 !!),今晚我整了 燉奶 ,味道好香濃~~~~不過要遲d先post出黎~~~ 薑汁撞奶都好神奇啫!!!

    回覆刪除