2007年6月16日 星期六

蕃茄肉丸意粉


 



整到喇!
之前整獅子頭失敗,多謝各位blog 友教我要起膠嘅要訣,我先至整到呢個意粉!



星期五公司training,早放,一早密謀放工買送煮野食!
可惜,人算不如天算,training 阿蛇勁長氣...overrun 差唔多一粒鐘......

六點半先放學(喺銅鑼灣!),即去超市買埋餸先返屋企!

見到貨架上d 蕃茄,心驚...
澳洲蕃茄廿幾蚊得3 粒!
銅鑼灣嘅惠康真係高級! 好不容易先搵到d "平平蕃茄",佢收得好埋呢!

7 點半返到屋企, 整到9 點先有得食, 餓到呆咗!
買免治豬肉,再剁到佢起膠,煎肉丸時小心翼翼~~~
好在效果都ok, 一共煎咗22 粒! 咬落好惹味呀!
反而茄汁唔識煮!因為之前淨係煮忌廉汁呢~~~
唯有落蕃茄同茄汁,炒下佢咁囉!
點先可以煮到多d 汁出黎?我個汁睇落好乾呀!



同場加映: 食食吓,佢放工打俾我,仲未食飯......
咁我就要將個意粉同個汁再煮一次!
好在肉丸一早整落,唔係佢11 點都未有得食!

佢好鍾意食呀! 話好好味添!



(食譜後補~~)

沒有留言:

張貼留言