2007年6月25日 星期一

魚蛋米

 

唔好意思,可能你地會覺得我今日個菜式有"hea"咗少少...

話說我隻白老鼠患上腸胃炎(佢堅稱食咗我整嘅雪榚搞成咁!),咁我就要照顧佢啦! 要煮d清淡d嘅嘢俾佢食...
想話煲粥,但佢唔想食粥...點算呢? 佢話食碗魚蛋米得架喇!
即刻落街買材料,買埋獅子狗加餸啦! 1包獅子狗($9) + 1包魚蛋 ($10) + 1包米粉($2.5),一共買咗$21.50,我知道番到去佢實鬧我"落街買碗魚蛋米都冇咁貴!"~~~哈哈~~~~
整咗俾佢食~我冇食呀~~唔喜歡白魚蛋呢~~~跟住我就出咗去同blog友食tea buffet~~~好邪惡~~~

16 則留言:

  1. 你講過啦.就係呢碗魚蛋米 好高興認識你.希望下次有機會再見過.你記唔記得我係邊個呀?

    回覆刪除
  2. Suki : 梗係認得你啦 ! 你咪就係告誡我唔好食咁多甜品嗰個囉 ! 我都好高興可以認識你,同你傾計呀 !!! 呢兩日未得閒去你嗰邊睇睇 ~ 或者要今晚喇 ~~~~

    回覆刪除
  3. 看起來好美味   小千  謝謝您分享
    我住在台灣,歡迎你來逛逛 ⓒⓗⓐⓘⓝ之小築   

    回覆刪除
  4. 其實魚蛋都好油下, 腸胃炎食怕唔怕呢~ 索性煲白粥算啦~又平又唔洗煩

    回覆刪除
  5. 白老鼠病了,那麼你要好好照顧他啊 !

    回覆刪除
  6. 小千 : 你好! 好高興能認識台灣的朋友呢! 你也要常常來啊! 無湘 : 我都唔知幾想煲白粥呀! 未煲過嘛! 但係白老鼠不喜歡食粥,真煩~~~ Sing : 我有照顧他啊! 但佢唔多戒口...冇符...

    回覆刪除
  7. 咁呢個價錢都唔係煮一碗ma 可以煮好多碗la

    回覆刪除
  8. 小豬碧碧 : 咪就係囉! d男人就係冇我地咁精明!!哈哈~~~

    回覆刪除
  9. 冇事丫麻? 好番未呀? 呢碗唔係普通既魚蛋粉, 係 "愛心魚蛋粉" 呀呀呀

    回覆刪除
  10. bluebluegirl : 佢應該未好番呀~~星期六仲話要去INTER-CONTINENTAL食DINNER BUFFET...(公司請...),佢要戒口先得架!!!

    回覆刪除
  11. 我o個隻…都係堅稱食左我既豬肉餡餅腸胃炎…雪糕佢都唔肯食攪過幾次架, 幾年前唔肯食, 依家都叫我倒左佢, 只食用攪拌機攪一次o個d

    回覆刪除
  12. 蠍 : 總係覺得唔關我事~係個人腸胃問題呢.....我會再整雪榚架!!!食唔食佢自己決定!!

    回覆刪除
  13. 不過我都同意咁攪法有菌, 雪糕要消毒, 屋企整最好有雪糕機, 唔係既攪一次就夠, 用攪拌機仲漓過打蛋器打幾次

    回覆刪除
  14. 蠍 : 原來係咁 … 我以為係因為擺得耐所以會變壞呢 ~ 我之前好低能咁諗,我落嘅材料 ( 例如 cream) 本身已經有防腐劑,咁我整出黎嘅作品都會有防腐功能囉 !??

    回覆刪除
  15. XDDDDDDDDDDDD我又冇咁唸過喎~~~下次同佢講先XD

    回覆刪除
  16. 蠍 : 我諗佢聽到你嘅解釋之後會O晒咀...

    回覆刪除