2007年6月1日 星期五

西籣花炒雞柳

 

本身唔太鍾意食西蘭花,不過喺超市見到一小束賣$2.8,仲註明係"無污染無菌" (個全名10個字咁長唔係好記得!),咁就買o左返去玩喇!

雞柳醃得太耐,老咗d......

西蘭花直情唔pass 啦,又黃又淋,原來咁難整架!
我去咗yahoo 知識搵個煮法,照做架喇! 都唔係好得呢 ...真係要請教大家點煮西蘭花!

好彩嘅係...$2.8 一餐食晒,好嘢!

Yahoo 個知識:-

"買返黎....用鹽水浸住....浸大約5分鐘 ...跟住洗一洗 ....
最底既粗莖..切開 ...上面幼小小既莖 ...一條一條切開 ...[[切莖 ..唔係切花 ]]
將粗莖既外面 ..削走 ....切片 ...跟住全部倒去滾水煮一煮...5-7分鐘已足夠 ...隔水 .....


炒: 將蒜頭去皮 ...切片 .....加適量油 ..加已切片蒜頭 ...
炒至蒜頭金黃 ....加西蘭花 ....炒一陣 ...2-3 mins
加鹽 ...1min 後 ...就食得喇 ...."


13 則留言:

  1. 西蘭花呢~~~~~~其實唔難啦!!!! 我唔鍾意食太淋...............所以我唔會將佢拖水~~~而且..............我唔要佢個莖!!!淨係食"花"~~~d莖太硬..............6左佢先再炒.......又唔見得有幾好食!!!真係"食之無味棄之可惜"!!! 如果你想佢淋d就照跟佢拖水..............但肯定唔洗5-7min's咁耐啦!!!!!!!!!由佢蝦眼水放到佢大滾就立即熄火~~跟手再立即過冷河~~~如果唔係之後再拎去炒就好會太熟好似你而家呢個咁又老又黃架啦!!! 唔想太淋就直接炒............好似你上面個個做法咁將 蒜蓉炒香落西蘭花兜一陣用大火 落d水焗佢1-2min's之後落番d雞柳至熟再落鹽就食得啦!!!如果太早落鹽d菜會出晒水所以等d送ok左先落鹽就岩岩好了!!!

    回覆刪除
  2. .亞嘉. : 好多謝你嘅解釋呀! 好詳盡! 我真係唔多喜歡食西蘭花...唔鍾意個質感...椰菜花就好好多~媽媽有時會整 白汁椰菜花 ,用 金寶磨姑湯 就ok架喇~~~好好味!  

    回覆刪除
  3.   我想講 都比 亞嘉講左 ,  但有小小補充 ~  切得大件左 .

    回覆刪除
  4. ♡ღ♡ 茜姐 ♡ღ♡ : 明白明白! 你地真係好好,教我好多嘢呢! 呢碟嘢...我真係整得 求其 咗d..........

    回覆刪除
  5. 我試過先烚熟d西蘭花.再切碎.之後加埋火腿蒸蛋

    回覆刪除
  6. 會唔會係煮得耐左呢?所以菜黃肉"骸"。 and 你有冇落豉油醃雞肉?因為見d肉好似深色左d咁 @_@a 平時我煮西蘭花都會拖水先,不過就冇煮 5-7 mins 咁耐…水滾放菜,再等水滾 1-2 mins 左右就ok!之後蒜頭落鑊爆香,放入菜再跟手放雞肉,炒到肉熟透就可以上碟了。 菜比較易熟,還有因為炒之前有拖水,所以唔使炒好耐。至於雞肉,我平時只落鹽、糖、豆粉、雞粉醃 (有時 maybe 會加麻油,香口少少),我唔記得雞肉係唔可以落酒 or 豉油醃,聽說會變"骸"。還有,你係咪買超市寫住"雞柳"既雞肉?呢d雞柳係雞胸肉,一定會"骸"的。。。(記得我 BLOG 有講過雞脾肉嗎?) 其實個方法應該冇咩問題,可能係關煮既時間長短問題。

    回覆刪除
  7. 碧碧 : 咁咪即係 火腿西籣花蒸水蛋 呀? 聽落好似幾得意喎!!!

    回覆刪除
  8. Cherie. 果子 :   咪就係買咗 雞柳 囉 ! 我下次會買 雞睥肉 架喇 ! 其實我對 d 食物 ” 熟咗未 ” 真係冇乜 sense ! 次次都要 食兩啖 睇吓熟唔熟 ! 菜呀,雞肉嗰 d 就得啫 ! 雞翼好難咬一啖試 吓先 ! 有時係 信心 問題,唔知熟唔熟不如 煮耐 d 隱陣 d ! 結果又有蝦碌嘢 …… .

    回覆刪除
  9. 我很喜歡吃西蘭花的,聞說清洗時頗為繁複,是嗎?

    回覆刪除
  10. Sing : 真~的~嗎??? 我只係用水浸浸佢就開始整喇....我見佢話" 無污染無菌 "嘛...等我去yahoo知識問吓先! 搵咗! 知識 如下:- "蘭花因為花芯密集,所以成為菜蟲的溫床,所以要徹底洗乾淨才可煮食。 首先將西蘭花切成一小朵一小朵然後用清水洗3次左右,隨後放一盆清水,再放一大把粗鹽,攪至鹽粒溶化,將西蘭花放在鹽水裏浸泡15至30十分鐘左右,然後用清水洗幾遍,再用清水浸泡10分鐘,那麼,這些西蘭花就會很乾淨了,這樣就可以安心者食了。 " yahoo知識很有用...如果你煮之前去睇吓嘅話...好在冇肚痛... Sing,多謝你提醒!

    回覆刪除
  11. 有時煮d未煮過 or 少煮既食物,我都會怕煮唔熟… 不過通常煮雞翼到咁上下我都會 "吉" 一下,冇血水流出唻就即是熟啦!haha

    回覆刪除
  12. Cherie .果子 : 豬肉同雞肉都驚架! 之前煮 墨魚仔 咪就係 過咗火 縮到好細...哈哈~~~ 經驗,真係好重要!!!

    回覆刪除
  13. (Empty)
    [版主回覆11/23/2008 20:53:00](Empty)

    回覆刪除