2007年6月17日 星期日

蛋白燉鮮奶



滑呀!~~~~~
跟blog 友天若個譜整雪糕,順手跟埋佢個燉奶譜試下! (淨番蛋白嘛!)


原來好易整! 不過蛋白我忘記了過篩, 口感差了少少...
唔算甜! 入口感覺幾正! 好潤! 養顏!
媽媽話好味過義順!!! (主要原因我諗係... 平過義順! 哈哈)
以下個譜, 我一共做到四碗! 唔敢注太滿, 驚難蒸熟!
(明天預告:士多啤梨乳酪雪糕~~~)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>材料: 蛋白3個、鮮奶375ml、糖1湯匙
>>做法:1. 把糖加入鮮奶,座暖水使糖溶
2. 用叉把蛋白打發至流水狀,略為起泡,然後過篩
3. 將(1)和(2)混合,倒進碗內
4. 用錫紙封面,中火燉8-10分鐘享用

食譜來自: ::愛與夢飛行的小小烘焙室::

17 則留言:

  1. 我好鍾意順義d燉蛋白, 真係超正 & 貴!!

    回覆刪除
  2. Stweetcat : 6月頭我去咗澳門,食咗1次義順,17蚊1碗呀!!! 但係去到坐低冇理由唔食架??! 都幾搞笑,其實香港都有義順,平時又唔會食架喎~又唔見得澳門嗰碗好味d~~~~~

    回覆刪除
  3. 我無出去吃過燉鮮奶,感覺好似好易整,出面又貴,不過我自己都無整過:p 做法幾簡單,搵日又試下~~(不過唔知係幾時的事) 咁雙皮奶的整法又係點呢?我覺得呢個都應該會有皮係面~~

    回覆刪除
  4. momo : 咯試過都唔知咁易整呢~有時整嘢食,由其是甜品,都係心血來潮嘅~可以忽然間一次過整幾樣,又可以幾個月都唔搞~不過夏天都係 整甜品旺季 ,努力呀! 我呢個冇皮架! 媽媽話雙皮奶好難整,貴就貴在個人工,我搵咗d資料,但唔係太明(其實係唔明點解要搞到咁複雜!!) ( yahoo 知識 )   制法: 1. 鮮牛奶置於燉盅內﹐隔水蒸約15分鐘﹐取出﹐待凍至表面結成一層奶皮﹐然後從盅邊插開小縫﹐將奶慢慢傾出﹐奶皮留在盅底 2. 蛋精拌勻﹐加入傾出的牛奶內﹐加入糖﹐醋攪勻﹐再放入有奶的盅內﹐入籠或隔水蒸15分鐘﹐取出﹐放入櫻桃綴色即成

    回覆刪除
  5. pandayan : 謝謝你!

    回覆刪除
  6. 燉鮮奶..好味呀,因為自己懶整.買百福燉奶算LU

    回覆刪除
  7. 大蚊,謝謝你為我找來做法呢...我諗我明佢講咩ge...不過要加醋感覺怪怪的:p 我都係咁話呢,夏天就係整甜品旺季,不過我還未開始動工丫~睇住你整我都好開心了~hehe~

    回覆刪除
  8. ※※※PUCCA※※※2007年6月18日 上午9:17

    一睇就知好香滑

    回覆刪除
  9. 好正喎!!!材料好簡單喎!!!亦好容易做喎!!!

    回覆刪除
  10. 傑他他老伯 : 百福 有架 ??? 熱食唔知得唔得架呢 ? momo : 唔駛客氣 ! 加醋 應該係為咗要凝固個皮,好似薑汁撞奶咁 ! 但係要整咁多嘢去加多塊皮,就真係唔多抵喇 …… 平時煲鮮奶放涼都會有塊皮,都好好味呢 ~~~ 我會再整多 d 甜品,引你出手啊 ~ 哈哈 ! FUNPUCCA : 我仲回味緊佢嘅 香滑 質感 ~ 好溫柔呢 ~ 哈哈 ~~~ bluebluegirl : 呢個呢又係一個 ” 扮勁 ” 嘅甜點 ~ 材料同步驟都簡單,但係回報 ( 讚美 & 評語 ) 就超高 ! Hallelujah YY Cake : 所以咪要極力推介囉 ! 你都試吓啦 !    

    回覆刪除
  11. 多謝你教路, 等我再試下先, 可能我都真係大碗左!!  不過自己整都真係又平又正!!!

    回覆刪除
  12. 荔枝 : 真係超平! 同埋感覺上唔係太肥~因為落糖唔算多! 自己整嘢食,就知自己真係食咗d乜,同埋有幾肥! 家政課(好耐之前)整過曲奇...整完唔敢食...諗起嗰一大舊牛油就想嘔 ......

    回覆刪除
  13. 你好叻啊, 我整親燉奶&撞奶,都好失敗架....

    回覆刪除
  14. 車厘厘 : 點解咁慘呀? 你係蒸唔熟d蛋定係點?

    回覆刪除
  15. 大蚊:好滑喎 ! 我都要試下做

    回覆刪除