2007年6月30日 星期六

金菇牛肉卷

 



想整呢個好耐,終於整左喇!

2 個人食真係唔會食得晒...一包肥牛,卷咗成廿條,真係有排你食!
味道唔錯架!不過個燒汁咸咗d!
如果下次可以煎燶多少少就perfect 啦!



食譜改篇自
番薯

8 則留言:

  1. 我搵日都要整呢個俾老公仔食呀。因為早幾日,我地出街食飯果陣,佢都想叫呢個餸呢。

    回覆刪除
  2. 魔鬼之料理達人 : 快d落街買材料啦! 呢個唔係太難整呢!!!

    回覆刪除
  3. 我家小朋友好愛吃 , 我都經常煮 .

    回覆刪除
  4. ♡ღ♡ 茜姐 ♡ღ♡  : 你一定煮我好味過我嗰d! 我第2晚番叮出黎超咸....食咗2舊已經唔想再食 >.<

    回覆刪除
  5. 哎吔, 我又係想整呢個架....我地真係咁岩咁橋既.... 同埋你好好心機呀, 個 background 做得好靚呀!!!!

    回覆刪除
  6. bluebluegirl : 唔知咁啱呀~我仲跟你煮咗粟米肉碎湯飯添呀~~~~~~ 好開心可以一齊研究煮嘢食~咁我d相整得靚d,你地又會睇得開心d!

    回覆刪除
  7. 個食譜整得好靚wo 當然d野食都令到我好肚餓啦

    回覆刪除
  8. RAIN : 謝謝讚賞! 煮嘢食真係帶俾我好有滿足感呢!

    回覆刪除