2007年6月13日 星期三

蝦仁炒蛋


 

見到蠍個蝦仁炒蛋咁金黃,忍唔住要試吓!
去街市買蝦仁,真係有10蚊兜剝埋殼

d蝦仁呢樣就唔係好靚,雜牌軍大小不一,不過味道真係good架~方便又經濟~~~~
又學多一樣餸,多謝蠍!
 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>材料: 蝦仁、蛋3隻、洋蔥切粒
>>做法:
1. 蝦仁落鹽、胡椒粉、粟粉醃過飛水抹乾,。
2. 蛋落鹽/雞粉調味, 炒洋蔥粒, 落蛋, 蝦仁慢慢兜勻。



食譜改篇自:

14 則留言:

  1. 我上星期都整o左... 不過無心機炒... 炒得過火... 熟得滯...

    回覆刪除
  2. 小肥 : 下次睇緊 d 隻蛋喇 ! 半熟 嘅炒蛋最好味 ~ 食食吓流 d 蛋汁出黎 ~ 正 !

    回覆刪除
  3. 你炒果d蛋好滑bor, 一定好juicy暏!!!!!

    回覆刪除
  4. 蠍 : 多謝你個咁正嘅食譜! 施家 House : 都真係幾滑架~雞蛋真係我嘅好朋友~~哈哈~

    回覆刪除
  5. 我又想試下你 d 手勢喎

    回覆刪除
  6. Wil : 隨便! 唔駛客氣!!當自己屋企得架喇!

    回覆刪除
  7. 我回來了~! 依,你既新banner好靚喎 請問蛋要唔要加少少水 因為街上食到的蛋都是滑滑的, 可是自家炒蛋卻乾淨淨,你有無特別的方法呢?

    回覆刪除
  8. 這味菜感覺上易學難精的,是我很喜歡的菜式,不過近日要戒口,兩樣也不可吃...... 。

    回覆刪除
  9. 車厘厘 : 其實我都冇咩特別方法...會唔會係你炒得過熟? 我通常半數熟就狂兜,冇加水架! 謝謝你的讚賞! 不過我應該會再改一改個banner,但未有時間諗同未有時間整~~~ Sing : 你的傷口還沒有復原? 要戒口好辛苦呢~~~咁你都有好多嘢唔食得喎!唔知仲要捱幾耐呢?

    回覆刪除
  10. d 蛋炒到好滑咁喎, 正!!!!

    回覆刪除
  11. bluebluegirl : 我唔係次次炒蛋都咁靚架~~~主要睇吓我有冇心機睇住個火咁啦~~~哈~

    回覆刪除
  12. 個樣好滑呀))))))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
  13. Natalie : 謝謝! 我都好喜歡呢個餸!

    回覆刪除